Vierailija

Isäni löi minua nyrkillä useita kertoja, jonka seurauksena minulta halkesi huuli ja naama turposi. Mitä vaatisitte korvaukseksi tällaisesta? Itse laitoin vaatimuksena 300e kivusta ja särystä. Onko tämä ihan typerä summa. Kyseisen tapahtuman jälkeen en ole ollut häneen missään tekemisissä.

N20

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ja mun isäni ei ole lyönyt mua joten paha sanoa. Tuossa kohtaa ehkä kannattaa hommata se asianajaja tai antaa olla. Tuskin tuossa nyt mitään laskua voi varsinaisesti perään laittaa... Vai oletatko että isäsi maksaa ongelmitta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja mun isäni ei ole lyönyt mua joten paha sanoa. Tuossa kohtaa ehkä kannattaa hommata se asianajaja tai antaa olla. Tuskin tuossa nyt mitään laskua voi varsinaisesti perään laittaa... Vai oletatko että isäsi maksaa ongelmitta?

Käräjät tulossa. Käräjätuomari soitti minulle ja kysyi, mitä vaadin. Pöljä laitoin jo kirjallisena 300e vaatimuksen :(

Ap

Vierailija

kannattaa hommata itselleen se asianajaja valvomaan sun etuja tuon prosessin ajaksi. millaset tulot sulla on? jos on tarpeeksi alhaset, niin sähän saat tollasen ilmatteeksi itsellesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko minulla mahdollista saada edes tuota 300e?

Ap

älä tosta vielä murehdi. voit aina sanoa, ettet ollut yhtään valmistautunut tuohon, kun sait puhelun ja sanoit vaan kysyttäessä jonkun summan. hommaa se juristi, niin se tietää paremmin miten menetellä. 

Vierailija

Kaksi nollaa perään niin alkaisi vastaamaan minun oikeustajua. Niin v*tuttaa nämä Suomen tuomiot ja korvattavien summien pienuus. Hyvä ettet enää ole tekemisissä isäsi kanssa ap!

Vierailija

200€ vereen tuhriintuneista vaatteista, pitkäaikaisesta esteettisestä vammasta 2000€, kipukuluja 300€, +lääkärinkäynnit, voit vetää suoraan 3000€.
Terveisin turpaan saanut, hanki ilmainen asianajaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaksi nollaa perään niin alkaisi vastaamaan minun oikeustajua. Niin v*tuttaa nämä Suomen tuomiot ja korvattavien summien pienuus. Hyvä ettet enää ole tekemisissä isäsi kanssa ap!

Onhan nuo tuomiot aivan käsittämättömän naurettavia. En todellakaan ole enää missään tekemisissä. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun minun päälle tulee.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaatimuksesi on todella alhainen. Vähintään yksi nolla lisää alkuperäiseen summaan.

Toivottavasti voin vielä muuttaa sitä

Ap.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat