Vierailija

Yhteisiä vuosia miehen kanssa takana melkein 10 ja rakastan häntä aivan suunnattomasti. Meillä oli syksyllä hieman vaikeampaa, jolloin aivan umpihumalassa ajauduin sänkyyn toisen miehen kanssa. Aamulla katuen selitin miehelleni tapahtuneen, johon hän mietinnän jälkeen vastasi, ettei yksi känni-illan virhe voi pilata tätä kaikkea mitä meillä on. Tein samantien päätöksen, etten koske enää alkoholiin ja päätös onkin pitänyt nyt neljän kuukauden ajan.

En pysty antamaan itselleni anteeksi tekemisiäni. Itken joka ilta itseni uneen miettien tapahtunutta ja mietin, miten pystyin edes tiedottomassa tilassa tekemään niin pahasti miehelleni. Meidän parisuhteessa menee tällä hetkellä paremmin, kuin ikinä, mutta unohtaminen on todella vaikeaa.

Miten teillä muilla, jotka olette pettäneet kumppanianne, unohtuuko tämä paha olo ikinä? Tiedän, että olen pahan oloni ansainnut, mutta haluaisin silti vielä jonakin päivänä pystyä jatkamaan elämääni.

Kommentit (16)

Vierailija

Ei tietysti puolusteltavissa, mutta tuo kännisekoilu, jos oli poikkeus eikä toistu niin menee luokkaan virhe voi sattua ja kaikki ovat vain ihmisiä. Ja arvostaisin sitä, että tunnustit tuon mokan. Ei mulla muuta. Tsemppiä jatkoon;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tietysti puolusteltavissa, mutta tuo kännisekoilu, jos oli poikkeus eikä toistu niin menee luokkaan virhe voi sattua ja kaikki ovat vain ihmisiä. Ja arvostaisin sitä, että tunnustit tuon mokan. Ei mulla muuta. Tsemppiä jatkoon;)

Ap itse vastaa itselleen.

Vierailija

Minä pääsin asiasta ajan kanssa yli. Lopullinen niitti oli se, kun tajusin, että myös mies oli pettänyt. Lopulta sitten erosimme, mutta se ei johtunut näistä pettämisistä vaan siitä, että se kipinä oli kadonnut jo ajat sitten suhteestamme.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap itse vastaa itselleen.

En ole itse itselleni vastaillut, mutta milläpä minä sitä todistaisin, joten vapaasti saa niin ajatella.

Olen ansainnut kaikki negatiiviset kommentit niskaani. Jospa se helpottaisi, kun välillä joku muu syyttelee minua tekemisistäni. Mies itse vain lohduttaa, kun itkeskelen, vaikka hyvin tietää mistä on kyse. En todellakaan ole ansainnut näin ihanaa miestä.

-ap

Vierailija

Oikeasti en ymmärrä miten voi mennä ihan vieraan kanssa sänkyyn tuosta vaan ja sitten kotiin perheen luo. Olisi kiva jos kuvailisit vähän, ennen kaikkea mitä ajattelit ennen tuota hairahdusta, jotta osaisimme välttää joutumasta samaan!

Vierailija

Vaikka tilanteesi on hankala, niin nään kuitenkin hienoa siinä, että olet ymmärtänyt loukkauksesi suuruuden ja kannat siitä vastuuta. Harmillista se on toki siksi, että jos et keksi keinoa käsitellä asiaa, niin ero on ainoa vaihtoehto. Armollisuus itseä kohtaan on myös tärkeä asia ja toivon että voit päästä mokastasi yli. Auttaisiko terapia/pariterapia?

Vierailija

Oh come on, hanki nyt elämä. Onneksesi miehesi ei selvästikään ole mustasukkaista sorttia. Jos se hairahdus ei ole miehelle ongelma, niin ei sen pitäisi olla sullekaan. Ei se värkki käyttämisestä kulu. Jos tuntui pahalta, älä tee enää toiste. Mutta älä nyt ite jää tota märehtimään.

Vierailija

Myöhäistä tietysti nyt, ap, mutta kannattaa etukäteen miettiä pystyykö pettämään vai ei. Jotkut pystyvät siihen, jotkut eivät. Se että joku ystäväsi, tai tuo yhden yön kumppanisi, pystyy, ei tarkoita sitä että sinä siihen pystyisit. Tai siis että kestäisit sen seuraukset. Ihmiset ovat erilaisia. Toisille pettäminen ei ole iso juttu, toisille on. Nämä asiat kannattaa miettiä itselleen selväksi etukäteen, ennen kuin ajautuu tilanteisiin joissa toiset määrittelevät puolestasi mitkä ovat rajasi, kun olet itse niin kännissä tai hurmiossa ettet pysty ajattelemaan selkeästi.

Vierailija

Yksittäisen kännipettämisen tunnustaminen on itsekästä. Kyllä sen verran pitää olla ihmisellä selkärankaa, ettei omia morkkiksiaan kaada puolison niskaan, vaan kantaa pahan olonsa itse. Ilmeisesti ap on nainen...

Vierailija

Itselle tulee heti mieleen että mies on pettänyt myös ja siksi ottanut kevyesti sen. Kuinka pitkään mies pohti päätöstään? Toisaalta noin pitkän liitto varmasti sitoo yhteen kovin ja jos molemmat olette sitä mieltä että sitä ei kannata heittää hukkaan niin älkää sen antako mennä pilalle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat