Vierailija

Kun voi ottaa myös nuoremman herkkupepun.

• ylös 8
  • alas 38

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Aika moni mies tuttavapiirissä on ollut vuosikausia, jopa toistakymmentä vuotta, itseään vanhemman naisen kanssa. Miksei.

• ylös 43
  • alas 3
Vierailija

Mun broideilla kaikilla on itseään vanhemmat naiset. :D mulla taas on 9kk vanhempi poikaystävä, enkä todellakaan huolis vanhempaa.

• ylös 16
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ööh, eiks ihminen oo paljon muutakin, kuin hänen ikänsä? Tai peppunsa. On fakta, että me kaikki vanhenemme, jos hyvä tuuri käy, emmekä kuole nuorina.

• ylös 53
  • alas 1
Vierailija

Jos nainen on n. 18-45 - vuotias, on hän puoleensavetävä, jos hän on puoleensavetävä. Eli miksi ei haluaisi, ainakin seksisuhteeseen.

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Kaikille ei herkkuperse ja tiukka pinppi ole se elämän tärkein asia. Jotkut rakastavat mukavaa yhteiseloa, huumoria, luottamusta yms. ja seksi maistuu oman rakkaan kanssa, vaikka tämä ei olisikaan se kedon kaunein kukkanen.

Samalla ajatuksella  voivat jotkut myös jatkaa yhteista matkaa entiseen malliin, vaíkka syöpä vie rinnat, kumppani  vammautuu kolarissa ym. Siitä tunnistaa aidon rakkauden.

• ylös 54
  • alas 0
Vierailija

Ja siellä vanhemmalla ei voi olla herkkupeppua? Ja yleensä siihen pakettiin saa vielä ne aivotkin ;)

• ylös 42
  • alas 0
Vierailija

Olen pari kertaa seurustellut itseäni nuoremman miehen kanssa. Olisiko se pitänyt vaikuttaa johonkin asiaan kielteisessä mielessä? 

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Mieheni vastasi että rahan takia. Ja lisäsi vitsi vitsi. Luulen että siksi kun rakastaa mua. Ikäeroa on alle kuukausi.

• ylös 6
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun voi ottaa myös nuoremman herkkupepun.

No jos voit vaan ottaa niin siihen on  kaksi mahdollista syytä

1) Nainen kelpuuttaa sinut jostain syystä.

2) Montako seksuaalirikostuomiota sulle on kertynyt?

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Olen miestäni 5 vuotta vanhempi (hän on 25, minä 30), ja yhdessä ollaan oltu kohta 6 vuotta, naimisissa n. puoli vuotta. Ei ole koskaan edes tullut puheeksi tuo ikäero, eikä kummankaan ulkonäkö vaikuttanut mitenkään seurustelun alkamiseen (tavattiin netissä yhdessä MMORPG-pelissä eikä edes tiedetty, minkä näköinen toinen oli). Joten taidettiin vain pitää luonteistamme tai jotain. 

Joissain asioissa olen kyllä miestäni kypsempi, mutta se tuskin liittyy suoranaisesti ikäerosta vaan siitä, että olen itse asunut omillani yliopisto-opintojeni aikana, kun hän taas muutti suoraan yhteen kanssani vanhempiensa luota.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Se nyt vaan on niin, että miehet (useimmat) ovat ikuisia lapsia ja tarvitsevat varttuneemmam naisen. Ja seksuaalinen kykykin loppuu ennenaikojaan, nainen taas on kykenevä vanhempanakin.

• ylös 15
  • alas 5
Vierailija

Joku tykkää nuoresta, toinen kypsästä. Tiedän useampia miehiä joita kiinnostaa nimenomaan äly, kokemus ja se että nainen on kypsä ja siksi sinut itsensä ja kroppansa kanssa. Tyhmyyttä on se ettei ymmärrä etteivät kaikki halua elämässä samoja asioita. Itsellä samanikäinen mies ja se sopii mulle. En halua hoivata lahoavaa ukkoa enkä kestä nuoria junnuja kuin pieninä annoksina. Siis en ikinä ottais kumppaniksi yli 10 v nuorempaa kakaraa.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Juu, naisia voikin ottaa helposti. Ihan niinkuin kauppaan kävelisi ja ottaisi sieltä niitä maistiaisia. Siksipä aina valitsenkin ne parhaat naiset, ne herkkupeput joita minulla alkaakin olla kokoelmissani jokaiselle päivälle vuodessa. Muutama nainen tosin vielä puuttuu, mutta koska se on niin helppoa vain ottaa se haluamansa nainen niin olen päättänyt vähän nirsoilla ja hankkia ihan laatumisukat, sellaiset jotka lyövät nämä herkkupeput ihan 100-0. Se nyt vaan on niin helppoa.

Jos nyt vakavissaan lähdetään liikkeelle niin vanhemmissa naisissa on se hyvää, että eivät ole niin kusipäitä ja itseään täynnä kuin nuoremmat lajitoverinsa, myös seksuaalinen osaaminen lienee ihan erilaisella tasolla kuin "hyi! en ota suihin" tytöillä, ovat myös enemmän elämää nähneitä kuin nuoremmat naiset. Ja miksi vanhempi nainen ei voisi olla herkkupeppu? Kyllä vanhemmistakin naisista löytyy hyvän kropan omistavia.

Terveisin Naispelko22

• ylös 24
  • alas 1
Vierailija

En osaa vastata miksi mieheni vaihtoi 20v herkkupepun tällaiseen 2 lapsen yh äitiin joka oli jo 31v ;) Nyt siitä jo 8v aikaa ja on jo 3 yhteistäkin lasta :)

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Mitä se haittaa jos nainen on vaikka pari vuotta vanhempi? Samaa ikäluokkaa kuitenkin. En itsekään kyllä mitään 10 vuotta vanhempaa ehkä ottaisi.

Vierailija

Meilläkin ystäväpiirissä ihan normaalia että nainen on 5-8v vanhempi:) Kannattaa kokeilla niin ap:kin saa tietää miksi. Samat sanat kuin nro 15 - miksi lie aikoinaan ottanut tällaisen vanhemman yh:n niiden herkkupeppujen sijaan?

Mun mies on usein sanonut ettei halunnut mitään kauko-ohjattavaa naista itselleen koulutettavaksi vaan kauniin, kypsän, omilla aivoillaan ajattelevan ja seksuaalisuudestaan ylpeän kokeilunhaluisen naisen. Voi tuollaisia toki olla nuoremmissakin mutta meillä nyt sattui natsaamaan oikein kunnolla jo 20v sitten.

• ylös 11
  • alas 0
KK

Koska kokemus ja itsevarmuus ei mene koskaan pois muodista. Vanhemmalla naisella harvemmin on mikään rooli päällä, tai edes hirveästi estoja sanoa ja tehdä mitä haluaa.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska kokemus ja itsevarmuus ei mene koskaan pois muodista. Vanhemmalla naisella harvemmin on mikään rooli päällä, tai edes hirveästi estoja sanoa ja tehdä mitä haluaa.

Kokemus, itsevarmuus ja olla sinut itsensä kanssa on aina in.

• ylös 16
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.