Vierailija

Poika vai tyttö

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

Tyttö ollut koneella omassa huoneessa. Pakotin tänään ruokakauppaan ja koiran kanssa lenkille.

Vierailija

Poika ja tyttö meillä. Auttaneet tietysti siivouksessa, sitä tehty aika monta tuntia. Poika tavannut myös tyttöystävää, nyt ovat katsomassa Star Warsia. Ja telkkaria on katsottu yhdessä. Syöty, ja tehty ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nuohonneet poikaystävänsä kanssa meillä tai heillä. Toki myös tehnyt joulusiivousta ja auttanut jouluostoksien teossa.

Vierailija

Aika lailla vaan pelaa tai katsoo jotain videoita. Poika. Vähän siivosi ja tyhjensi tiskaria.

Vierailija

Ulkoilleet, hoitaneet elukat, toimineet pari tuntia pikkuveljen lapsenvahtina että pääsin kauppaan rauhassa. Ollaan pelattu lautapelejä, tehty yhdessä ruokaa... Kaikkea normaalia. Poika ja tyttö ovat teinit meillä.

Vierailija

Tänään oli eka lomapäivä pojalla. Itse olin töissä. On pelannut ja skypetellyt kavereiden kanssa. 

Vierailija

Pelannut. Unirytminsä heitti heti lomavaihteelle ja nukkuu päivät. Heti herättyä taas koneelle. Öisin käyvät kavereitten kanssa huoltiksella hakemassa juotavaa ja mässyä. 15v

Vierailija

Poika. On siivonnut, katsonut isänsä kanssa vanhojaStar Warseja ja Doctor Whota. Vieneet sukulaisille lahjoja, ja käyneet jouluostoksilla. Laittoivat myös yhdessä ruokaa eilen, tänään sen teki mies. Mies myös joululomalla, minä töissä.

Vierailija

Tyttö kävi kaverilla yökylässä. Siivosi huoneensa. Käytiin ulkona syömässä. Tekee nyt piparitaloa. Lukenut. Katsonut netglixistä sarjoja
Poika sama ilman yökyläilyä

Vierailija

Tytöt 14v ja 16v
Siivosivat huoneensa, ovat pesseet pyykkejä myös.
Eilen hoitivat koko talon hommat (koirien lenkitykset, ruoan laiton, jälkien siivouksen) kun itse olin poissa aamusta iltaan.
Tänään ovat maanneet vaan ja olleet koneella. Yritin houkutella lenkille, mutta ei kuulemma jaxaaaaaa! :)
Valvovat myöhään.
Tänään katotaan kauhuleffa ja syödään poppareita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.