Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian korni nimi vauvalle?

Vierailija
22.12.2015 |

Xxxx Aina Ilona. Eli esimerkiksi Ella Aina Ilona.

Ilona on sellainen nimi josta me kummatkin pidämme, lisäksi sitä on ollut toisen puolen suvussa perinnenimenä. Ja Aina on kummallekin läheisen, vasta menehtyneen sukulaisen nimi. Onkohan tuo nimenä liian mauton? Pitäisikö suosiolla jättää toinen noista nimistä käyttämättä ja toivoa että joskus saadaan toinen tyttö jolle nimen voisi käyttää?

Ja tiedän että muiden mielipiteellä ei sinänsä ole väliä, silti kiinnostaa :D Mitäs mieltä te olette?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antaisi itse kyllä tuollaista nimeä. Aina Ilona jotenkin on vaan korni, ja jotenkin tuntuu että nämä jotain merkitsevät nimet usein ovat ennusmerkki sille että lapsesta tulee jotain ihan muuta kuin nimi kuvaa. Esim. tunsin tytön jonka nimi on Ruusu, ja hän oli poikkeuksellisen ruma. Aina Ilona voisi kasvaa julmetun vaikeaksi päihteisiin taipuvaiseksi tapaukseksi, joka on vanhemmille aina huolena eikä aina ilona.

Vierailija
2/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tuosta kovasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en antaisi mutta todellakin te annatte, koska nimellä on teille noin suuri merkitys. Kornius katoaa.

Vierailija
4/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän korni. Ehkä Aino Ilona?

Vierailija
5/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Olga Ilona. Vähän niinku hoonolla soomella "Olkaa ilona"

Tajuttiin tuo kylläkin vasta ristiäisten jälkeen, mutta ei tuo mitään haittaa. Kyllä minä teidän kengissänne voisin tuon nimeksi laittaa, nimillä on selkeästi teille noin iso merkitys.

Vierailija
6/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on oikein nätti ja ok nimi jos ensimmäinen nimi ei ole liian lälly, tyyliin Lahja Aina Ilona tai Lilja Aina Ilona tai vastaava - sitten menee jo korniksi. Laittaisin ensimmäiseksi nimeksi jotain, missä olisi edes vähän reippautta:

Ronja Aina Ilona

Pinja Aina Ilona

Lotta Aina Ilona

Kerttu Aina Ilona

Inkeri Aina Ilona

Roosa Aina Ilona

Hertta Aina Ilona

Matilda Aina Ilona

Tilda Aina Ilona

Noora Aina Ilona

Mette Aina Ilona

Maija Aina Ilona

Annika Aina Ilona

Emilia Aina Ilona

Laura Aina Ilona

Julia Aina Ilona

Vierailija
7/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän korni. Ehkä Aino Ilona?

Mikäs järki tuossa olis? :D Jos alottajan sukulaisen (jota selkeesti tässä halutaan kunnioittaa) nimi on on AinA, ei AinO.

Vierailija
8/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pikkuinen Mari Pilvi. Monet on ihmetelleet ja mä sanon vaan, että nimenomaan... :D

Vierailija
9/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa kuin Naima Elin,  Anna Aina Naima Rauha, Aina Impi Ellen Anna. Tai Aina Hellä, sukunimi Alapää.

Vierailija
10/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItes olisi

Unelma Sirpa Leena

Vierailija
11/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa kuin Naima Elin,  Anna Aina Naima Rauha, Aina Impi Ellen Anna. Tai Aina Hellä, sukunimi Alapää.

No oikeastaan ei kyllä ole samaa sarjaa. Ainakin aloittajan lapsen nimen tarkoitus on paljon kivempi.

Vierailija
12/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pikkuinen Mari Pilvi. Monet on ihmetelleet ja mä sanon vaan, että nimenomaan... :D

Aivan kamala nimi. Lapsi tulee varmasti häpeämään nimeään ja vaihtaa toisen nimen jossain vaiheessa. Vaikka sinusta nimi on hauska "vitsi", lapsesi joutuu elämään nimen kanssa ja hän ei välttämättä ole yhtä myönteinen huumeille.

Vierailija
13/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi ja siinä on mukava ajatus. Aina Ilona olisi sellainen, mitä voisin itsekin ajatella.

Vierailija
14/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo kuitenkin parempi kuin esim. Joonas Tapani. 

Sorry, tää oli huono :( 

Vierailija
15/17 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko väärin, vai onko Häkkisten (Mika&Erja) tytär Aina Ilona? Mä en itse henk.koht tykkää erityisemmin merkitysnimistä. Ajattelen että lapsi itse kiusaantuu nimestä Aina. On se vaan niin outo rimpsu kun sitä alkaa tosissaan miettimään.

Vierailija
16/17 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Olen nimeltäni Aina Ilona. Tosin kutsumanimenä on aina käytetty Ilonaa. Olen aina ollut kuitenkin ylpeä nimestäni ja se on saanut vuosien saatossa paljon positiivista palautetta: "aijaa ihan tosi, onpa hauska nimi". Eli suosittelen lämpimästi :) Tottakai en ole aina ollut nimenimukainen, välillä hyvinkin temperamenttinen ihminen, mutta ylpeydellä siltä kannan nimeäni. 

Vierailija
17/17 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Aina Marina olisi parempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi