Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Katsoin eka kertaa ja kyllä siinä meni miestä lihoiksi.... Pesci sai sivuosa Oscarin Tommyn roolista ja oli kyllä helvetin uskottava! Tuli mieleen, että onko tyyppi oikeasti myös kuumakalle!

• ylös 8
  • alas 0

Kommentit (16)

Vierailija

Mielettömän hyvä leffa. Valitettavasti tänään oli työpäivä, joten kesken jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nähty miljoona kertaa.

Tuntuu tulleen monesti telkkarista jo 90-luvulta asti :)

Karelia

Ilmestyessään teki vaikutuksen mutta tuntuu nyt että jotakin puuttuu.Elokuvan piti hiukan laittaa lajityyppi jo hiukan finaaliin ohjaajalle ja Oscaria kovasti täten odotettiin mutta Kevin Costner vetosi enemmän naisiin jälkimarkkinoinnissa ja ajalle trendikäs.

Vierailija

Hyvä elokuva mutta eilen vilkaisin vain pikku pätkän siitä. Olen nähnyt sen jo moneen kertaan.

Vierailija

Ei nykyään enää tehdä tuollaisia elokuvia. En katsonut eilen, olen nähnyt sen jo monta kertaa. Rakastan sitä kohtaa, kun noususta tulee lopulta tuho - pitkää kohtausta, missä Conwayn jäljiltä alkaa löytyä ruumiita ja Layla: piano exit soi ❤

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään enää tehdä tuollaisia elokuvia. En katsonut eilen, olen nähnyt sen jo monta kertaa. Rakastan sitä kohtaa, kun noususta tulee lopulta tuho - pitkää kohtausta, missä Conwayn jäljiltä alkaa löytyä ruumiita ja Layla: piano exit soi ❤

Ja se kun tommy(?) kutsutaan jäseneksi, tuliko se heti tuon jälkeen? Ja kun conway pyytää sitä päähenkilöä lähtemään floridaan tms. Kylmät väreet!

Vierailija

Käsidesi ei auta noroon. Eikä junan vessassa ole saippuaa yleensä. Leviää juurikin eritteiden kautta sekä ilmatartuntana. Altistat kaikki, jotka käyvät samassa vessassa sekä myös samassa vaunussa istuvat. Siinä on monen ihmisen loma pilalla. Tämän takia en matkusta enää junalla, koska aina sattuu sinne näitä sairaana matkustavia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa enää noita. Mafiosot vaikuttavat älykääpiöiltä.

No niinhän ne onkin.