Vierailija

Rakas kultsimuruni on ollut melko stressaantunut töissä viime aikoina, ja perusmarkettidödöt ei tunnu nyt ihan riittävän, silloin tällöin voi jompi kumpi kainalo vähän haiskahtaa kun tulee kotiin erittäin stressaavan päivän jälkeen. Mikäs olisi oikein tehokas dödö jonka voisin laittaa extralahjaksi kuusen alle? Ei siis minään "haiset pahalle" vinkkinä, vaan häntä itseään helpottavana asiana, kun kärsii selkeästi tilanteesta mutta on aika huono ostamaan itse hygieniajuttuja (olen mennyt totuttamaan hänet siihen että meikäläinen ostaa aina kaikki perheen tarvikkeet hammastahnoista lähtien).

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mun murkkupojalla oli aina kainalot ihan märät vaikka mitä kalliita osti.. Kerran lainasin mun rexonaa.. Siis sitä kuivastickiä... Ei rollonia. Todella pitää kainalot kuivana. Pitää olla just sellanen valkoinen stick... On muitaki merkkejä ja varmaan miesten tuoksuisiakin. Meillä on nyt mennyt tuo haluton rexona stick ja tuoksut sit muualta. Kandee kokeilla.. Itsellä nämä ainoot mitkä ei kovassakaan käytössä tai kuumassa vuoda läpi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.