Mitä miehesi sanoisi, jos tarjoaisit hänelle töiden jälkeen puuroa ruuaksi?
Mitä miehesi sanoisi, jos tarjoaisit hänelle töiden jälkeen puuroa ruuaksi?
klo 22:42 | 21.12.2015
Mieheso tulee kotiin töistä ja pöydässä on mannapuuroa ja mehukeittoa. Miten hän reagoi?
Sivut
"Nam! Kiitos, ihanaa saada taas mannapuuroa, sitä ei olekkaan hetkeen ollut."
Mies siis todella tykkää siitä.
Olisi iloinen, kehuisi ja söisi hyvällä ruokahalulla. Meillä ei nyrpistellä millekään ruualle eikä varsinkasn jos toinen on sen valmistanut.
"Siis ootko SINÄ tehnyt kerrankin ruoan?!"
"Olisit sanonut, että meillä on rahat näin tiukalla, niin olisin järkännyt jotain."
Minä en ainakaan antaisi munaa rouvalle koko viikkoon tuollaisen tempun jälkeen.
M38
Söisi ja sanoisi kiitos.
Iltapala luultavasti olisi normaalia aiemmin ja voileipää iso kasa.
Söisi varmasti suurella ruokahalulla jonka jälkeen tekisi itselleen vielä lämpimiä voileipiä, koska puurosta jäi nälkä.
Olis ihmeissään, kun pääsee kerrankin toisen tekemälle aterialle
Mies etsisi itselleen jotain mieluisampaa vatsantäytettä. Hän ei ole puurojen ystävä, itse kyllä tykkään.
Jos olis oikein hyvällä päällä niin ottais kohteliaasti pienen kulhon sitä ja söis "oikeeta" ruokaa... Mun mies ei oo puuroihmisiä.
Eikö tavallinen voileipä puuron kanssa toimi? Miksi tehdä toinen lämmin ruoka..
''Enhän minä nyt vaimo puuroa halua, tuota sun persettä voisin maistaa'' - mieheni
Tykkäisi.
Mistä tiedän? Olen joskus laittanut puuroa.
En ikinä laita illalla ruokaa. Ihmettelisi, jos nyt olisi kotona. Sunnuntaisin aamulla meillä tuota.
Joskus on ollutkin, sillon lapset oli sitä mieltä että puuro ei ole ruokaa. Nyt välillä pyytävät että oisko puuroo välillä.
Sanoisi, että oho, mitäs tää nyt on. Söisi, kiittäisi. Nälkä jäisi :D Mutta ei valittaisi.
"Oho! Miten sä tämmöstä keksit tehä?" Ja kiittäisi tietysti
"Kiitos kulta", kuten jokaisen aterian jälkeen. Mies on kaikkiruokainen ja arvostaa valmista ateriaa. Eikä minun puuroista kyllä koskaan jää nälkä.
N32v
Kiittäisi tietenkin. Mä usein teenkin puuroa tai jotain ei niin kunnon ruokaa, koska mies syö lounaan töissä 10 jälkeen ja tulee kotiiin klo 15 niin siinä välissä on ns. välipala, eli pari leipää tai puuroa tai rahkaa. Ja sit noin klo 18-19 on päivällinen.
Ei tuu tapahtumaan. Että tulisi mun jälkeen töistä kotiin.
Sivut