Vierailija

Mieheso tulee kotiin töistä ja pöydässä on mannapuuroa ja mehukeittoa. Miten hän reagoi?

• ylös 1
  • alas 4

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

"Nam! Kiitos, ihanaa saada taas mannapuuroa, sitä ei olekkaan hetkeen ollut."

Mies siis todella tykkää siitä.

• ylös 44
  • alas 0
Vierailija

Olisi iloinen, kehuisi ja söisi hyvällä ruokahalulla. Meillä ei nyrpistellä millekään ruualle eikä varsinkasn jos toinen on sen valmistanut.

• ylös 53
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

"Olisit sanonut, että meillä on rahat näin tiukalla, niin olisin järkännyt jotain."

• ylös 11
  • alas 8
Vierailija

Minä en ainakaan antaisi munaa rouvalle koko viikkoon tuollaisen tempun jälkeen.

M38

• ylös 15
  • alas 29
Vierailija

Söisi ja sanoisi kiitos.
Iltapala luultavasti olisi normaalia aiemmin ja voileipää iso kasa.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Söisi varmasti suurella ruokahalulla jonka jälkeen tekisi itselleen vielä lämpimiä voileipiä, koska puurosta jäi nälkä.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Mies etsisi itselleen jotain mieluisampaa vatsantäytettä. Hän ei ole puurojen ystävä, itse kyllä tykkään.

Vierailija

Jos olis oikein hyvällä päällä niin ottais kohteliaasti pienen kulhon sitä ja söis "oikeeta" ruokaa... Mun mies ei oo puuroihmisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Söisi varmasti suurella ruokahalulla jonka jälkeen tekisi itselleen vielä lämpimiä voileipiä, koska puurosta jäi nälkä.

Eikö tavallinen voileipä puuron kanssa toimi? Miksi tehdä toinen lämmin ruoka..

• ylös 5
  • alas 12
Vierailija

En ikinä laita illalla ruokaa. Ihmettelisi, jos nyt olisi kotona. Sunnuntaisin aamulla meillä tuota.

Vierailija

Joskus on ollutkin, sillon lapset oli sitä mieltä että puuro ei ole ruokaa. Nyt välillä pyytävät että oisko puuroo välillä.

Vierailija

Sanoisi, että oho, mitäs tää nyt on. Söisi, kiittäisi. Nälkä jäisi :D Mutta ei valittaisi.

Vierailija

"Kiitos kulta", kuten jokaisen aterian jälkeen. Mies on kaikkiruokainen ja arvostaa valmista ateriaa. Eikä minun puuroista kyllä koskaan jää nälkä.

N32v

Vierailija

Kiittäisi tietenkin. Mä usein teenkin puuroa tai jotain ei niin kunnon ruokaa, koska mies syö lounaan töissä 10 jälkeen ja tulee kotiiin klo 15 niin siinä välissä on ns. välipala, eli pari leipää tai puuroa tai rahkaa. Ja sit noin klo 18-19 on päivällinen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.