Vierailija

Minulla on säännöllinen täysaikainen iltatyö. Mies opiskelee eli on aamut usein koulussa ja tulee kotiin kun olen jo lähdössä. Viikonloppuisin tekee keikkaa jos on töitä eli aina ei nähdä kunnolla silloinkaan. Iltaisin mies menee nukkumaan aika pian mun kotiintulon jälkeen. Tätäkin naputtelen päivän viimeisellä tauolla.

Kokemuksia, vinkkejä, vertaistukea?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Minulla säännöllinen kolmivuorotyö...hoh hoijaa ja heh heijaa...oliko muuta ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan tajua vastaustasi. Ilmeisesti pilkkaayät nyt sitä että meidän tilanne ei ole tarpeeksi raskas kun ei ole kolmea vuoroa, mutta mehän nähtäis enemmän jos olisi kolmivuorotyö kun olisin edes joskus kotona kun mieskin on. Nyt kun mulla on aina illat 16-00 kiinni ja mies on päivät opiskelemassa ei tuu niitä joitain iltoja yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan tajua vastaustasi. Ilmeisesti pilkkaayät nyt sitä että meidän tilanne ei ole tarpeeksi raskas kun ei ole kolmea vuoroa, mutta mehän nähtäis enemmän jos olisi kolmivuorotyö kun olisin edes joskus kotona kun mieskin on. Nyt kun mulla on aina illat 16-00 kiinni ja mies on päivät opiskelemassa ei tuu niitä joitain iltoja yhdessä.

Eikä aamullakaan voi jutella, kun sinä nukut, kun mies lähtee?

Vierailija

Se on kurja tilanne, toivottavasti opinnot loppuu pian. Mun kavereilla oli vuorotyö, ja lasten jälkeen yrittivät olla nin, että jompikumpi olisi illalla kotona. Kyllähän sitä jonkun vuoden varmaan kestää, mutta pidemmän päällr on rankkaa parisuhteelle. Ystäväni etosivat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikä aamullakaan voi jutella, kun sinä nukut, kun mies lähtee?

Nukun kyllä. Vuoro loppuu puoliltaöin, siihen matkat ja kaikki mikä pitää tehdä kotona. Tietty voisin alkaa silmät ristissä herätä juttelemaan, mutta aamu nyt ei muutenkaan ole kiireetöntä yhdessäoloa kun pitäisi lähteä. Esimerkiksi seksi tai muuten vain pussailu ei oikein luonnistu vaan pitää jättää sellaiseen viikonloppuun kun mies ei ole töissä.

Tauko loppuu nyt, vastaan huomenna jos tulee vielä jotain

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.