Vierailija

Äitini on lähdössä tukholmaan ja pyysin häntä käymään vs:n liikkeessä, toiveissa olisi ainakin parit pikkarit. Onko noiden mitoitus millaista, vastaako siis esim M M:ää? Entä hinnat, paljonko esim juuri nuo pikkarit maksaa suunnilleen?
Kiinnostaisi myös tietää, mitä muuta siellä myydään.
Kiitos :)

• ylös 2
  • alas 6

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Ei sinun kannata maksaa Tukholman matkaa äidillesi yksien pikkareiden takia. Helsingissä on kyseisen firman liike. Mene itse sinne, niin voit sovittaa. Kävin siellä "pikkariostoksilla". Varoitus: Ne pikkarit maksoivat monta sataa euroa. (En siis voinut olla ostamatta pelkkiä pikkareita).

• ylös 11
  • alas 9
Vierailija

Hmm.. Äitini menee tukholmaan ihan kyllä muuten vaan, minulla ei ole helsinkiin asiaa vähään aikaan. Mutta sinulla kun kerta on kokemusta noista pikkareista, niin voit kai kertoa, vastaako kokoaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihan tavallisia almareita. Normaali mitoitus. Luulen kyllä että äidillesi olisi jotain mielenkiintoisempaakin tekemistä Tukholmassa. Ei nuo pökät eroa mitenkään niistä alkkareista joita myydään kappahlissa, lindexissä ja cittarissa.

• ylös 26
  • alas 3
Vierailija

Jep, turhamainen ylellisyysviitta heitetty näiden muka-erikoisten kuteiden päälle. Samaa sarjaa kuin rumat merkkilaukut.

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Mä rakastan VS:n Pinkin pikkareita. En enää muita suostu käyttämäänkään. 

• ylös 6
  • alas 10
Vierailija

No pitäähän nyt ap:n saada sellaset, vaikka ovat ylihinnoiteltuja hm-laatua kun kerta ovat Viktöööriäs SIKRETIN!

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Toki äidilläni on muutakin, varmasti mielenkiintoisempaakin tekemistä siellä, mutta mielellään sinne silti menee. Enkä kyllä nyt kysynyt mielipiteitä vs;n kalsareista. Minusta ne ovat nättejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No pitäähän nyt ap:n saada sellaset, vaikka ovat ylihinnoiteltuja hm-laatua kun kerta ovat Viktöööriäs SIKRETIN!

Kertoisitko muutes minkä merkkisiä alkkareita sinä käytät?

Vierailija

Ovat normaalia mitotusta. Mutta on se vaan kiva kun miesystävä tulee käymään ja riisuu ne pikkarit. Niissä kun on iso lappu, jossa lukee Victoria's Secret. Silloin hän ymmärtää, että panostan täysillä häneen.

Ja jos ei heti ymmärrä katsoa, annan ne hänelle ja toivon lahjaksi samanlaisia. Osaa tyhmempikin katsoa merkin ja koon samalla.

• ylös 3
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Taisit ottaa itseesi.

Vierailija

No ei ne nyt niin kalliita ole? mutta vähän fiilis, enkä nyt sano pahalla VSstä, kun sitä marketeissakin jo täällä myydään. Reissuilta oli kiva tuoda jotain erikoista, mitä ei suomesta saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Taisit ottaa itseesi.

Lähinnä nyt mielenkiinnosta kysyin, ja sinähän se olit se joka alapeukutti kommenttiani. Et jostain syystä viitsi kertoa?

Vierailija

Huoh, voi teitä. Teen teille erikseen jonkun "oletko pahalla tuulella, tule tänne aukomaan"-ketjun, niin voitte siellä sitten rauhassa avautua. Ei ole varmaan muilta pois, jos minä haluan käyttää "ah, niin turhia VS:n alkkareita". Käyttäkää te rauhassa niitä hmlindexkappahlejanne, tai mitä lie sloggeja ja changejä, niin käytän muuten minäkin, mutta haluan myös muutamat söpöt vs:t.
Mitoitus on siis selvillä, kiitos siitä, kiinnostaisi tietää vielä mitä muuta siellä myydään?

Vierailija

No hajuvesiä, rasvoja, meikkejä, meikkilaukkuja. En nyt muista oliko tuolla Tukholmassa erikseen sitä Pink osastoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huoh, voi teitä. Teen teille erikseen jonkun "oletko pahalla tuulella, tule tänne aukomaan"-ketjun, niin voitte siellä sitten rauhassa avautua. Ei ole varmaan muilta pois, jos minä haluan käyttää "ah, niin turhia VS:n alkkareita". Käyttäkää te rauhassa niitä hmlindexkappahlejanne, tai mitä lie sloggeja ja changejä, niin käytän muuten minäkin, mutta haluan myös muutamat söpöt vs:t.
Mitoitus on siis selvillä, kiitos siitä, kiinnostaisi tietää vielä mitä muuta siellä myydään?

😂😂😂 otit siis toden teolla itseesi. Ja ei, se ei tarkoita että käyttäisin sloggeja jos piruilen sulle ah niin ihkuista veeässistäsi. On mullakin sellaiset. Hanki muuten parempi itsetunto.

Vierailija

Ainakin pikkareissa koko S vaihtelee. Joissain malleissa on sopiva, toisissa malleissa pitää itselle ottaa XS. Siinä sitä onkin äidillesi pähkinää purtavaksi, kun pikkareita on vaikka kuinka montaa eri mallia. Lycka till!

Vierailija

Tuo Tukholman vs on tosipieni, vaikea kuvitella, että siellä paljon muuta kuin kosmetiikkaa, ja vähän alusasuja myytäis?

Vierailija

Mä oon omille tyttärilleni tuonut tuliaisiksi niitä. Muistaakseni semmoset puuvilla pikkareita sai 40€ viidet ja kiiltäväpintasia kolmet. Ihan hyvä laatu/hintasuhde. Meikkilaukkuja, tuoksuja oli myynnissä siellä samat löytyy nykyään forumista.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.