Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Entäs kuntopyörällä? Vai pitääkö mennä salille kyykkimään?

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos harrastat pikajuoksua ja mäkivetoja, ehkä voit. Hölköttelemällä tai pidempien matkojen vauhdikkaammallakaan juoksemisella et.

Suosittelisin kuitenkin liikkumaan monipuolisesti. Pikajuoksua, salia, pyöräilyä...

Vierailija

Riippuu millaisen perseen luokittelee hyväksi. Minusta pelkällä lenkkeilyllä tai kotijumpalla ei saa, siihen tarvitaan geenit + sopivasti rasvaa + lihaksia kasvattavaa harjoittelua, eli useimmiten salia. Tämä on vain minun mielipiteeni, turha vetää kenenkään hernettä nenään.

Vierailija

Jos juoksee liikaa, niin tulee kuiva lattaperse. Sopivasti juoksemista mutta myös niitä jalkakyykkyjä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi. Kyllä siellä lenkkimaastoissa hyviä perseitä viilettää.

Olet jokaiselta sitten erikseen kysynyt, että et käy sitten salilla lainkaan... :D

Vierailija

Hölköttelemällä voi saada pienen, mutta lihaksikkaan perseen, tosin kilometrejä pitää silloin olla useimmiten jo muutama tuhat per vuosi. Salilla ja pikajuoksulla voi saada isomman perseen, tosin aika paljon riippuu myös lähtökohdista ja lihasolujen laadusta. Aloittaja kyseli hyvä persen perseen perään. Itse pidän pienempää hölkkäjän persettä parempana kuin kyykkääjän perää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt perseitä, joista ei mitenkään tule hyviä. Rakenteissa vikaa.

Jep. On turha odottaa ihmettä millään liikunnan määrällä.