Vierailija

Tiedän sen, että joillain ihmisillä on taipumusta laihtumiseen raskaissa ja stressaavissa elämäntilanteissa. Mutta silti on aina pahaa katsottavaa, kun ennen normaalipainoinen kaunis nainen on muuttunut luisevaksi ja kaikki naisellinen pehmeys on kadonnut. Vaikka olisi lihaksiakin, niin liian rasvaton keho naisella ei ole kaunis.

• ylös 16
  • alas 4

Kommentit (6)

Vierailija

ssss kirjoitti:
Miksi täytyy käyttää näitä naurettavia kiertoilmaisuja, kuten "naisellinen pehmeys"? Eikö voi vain sanoa, että ylimääräinen läski??

Mielestäni jokainen kaunistuu silloin, kun laihtuu!

No muuten samaa mieltä, mutta rajansa kaikella, törröttävät luut eivät ole kauniita, eivätkä ymmärtääkseni ole sinunkaan mielestä. Yläpeukku jokatapauksessa!

Vierailija

No läskistyminen se vasta rumentaa. Lihoin 20 kiloa ja olen nyt 10 kiloa ylipainoinen ja tunnen itseni todella rumaksi vaikka mieheni mielestä olen yhtä kaunis kuin laihempanakin(just joo). Kasvoista on kadonnut särmäkkyys ja koko olemuksesta freesiys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Silloin kun rinnoista alkaa hävitä rasvakudosta, laihtuminen on liiallista. Nainen 65D, painoa 49 kg.

Vierailija

Viimeinen tapailukumppani sanoi, että pitäisi saada kiloja lisää. Totta, näytän keskitysleiri-ihmiseltä. Olen laihtunut, posket lommolla ja kylkiluut on laskettavissa. Toki vaikuttaa hiuksiin, yleisilmeeseen ja kaikkeen. Rinnat ovat muisto vain. Jospa nyt jouluna saisi kilojen kasvatuksen käyntiin.

Vierailija

Jos kasvoissa ei ole rasvaa ei kyllä omaa silmää miellytä. Tarkoitan lähinnä poskia.

Vierailija

Tää puhe "ylimääräisestä läskistä" on vähän hassua. Kehon tavoitehan ei ole pysyä mahdollisimman alhaisessa painossa, koska sille on etua sopivasta määrästä rasvakudosta. Tämä ei tietenkään tarkoita lihavuutta. Jos on sitä mieltä, että haluaa olla jonkun tietyn näköinen, niin kuin tämä yksi laihuusfriikki, niin ihan vapaasti saa toteuttaa sitä omalla kohdallaan. Mutta turha puhua "ylimääräisistä".

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.