Vierailija

En ymmärrä, miksi täällä saa jatkuvasti pyöriä kymmeniä perse-aiheisia aloituksia, mutta minun aivan asiallinen kysymykseni poistettiin edellisellä kerralla.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

Näkyy, naisten erityisominaisuus on pakaralihasten puuttuminen, joten se reikä pilkottaa suoraan edessä.

Usein sieltä roikkuu myös pökäle.

Terv, hieroja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näkyy, naisten erityisominaisuus on pakaralihasten puuttuminen, joten se reikä pilkottaa suoraan edessä.

Usein sieltä roikkuu myös pökäle.

Terv, hieroja

Mulla on kyllä pikkarit jalassa pakaroita hierottaessa. Lisäksi hieroja ylensä heittää vilti sille puolelle jota ei hiero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tää on hyvä aloitus :) Toivon että ei näy.. Koska olen tapaillut erästä naapurin vanhempaa herraa, joka halusikin hieroa pakaroita vaikka piti pysyä pelkässä selässä. Aww ja tässä ihan oikeesti kyse alunperin viattomasta maaseudulla tapahtuneesta tilanteesta. Vanhan mallin kahvitteluista. Piti tavata heinäladolla mutta muuttui.. Uskon ja toivon ettei se kyllä ihan oikeasti näy. En omaa isoa ja muhkeaa pehvaa mutta luulen että olen voinut pitää reijän kuitenkin piilossa :)

Vierailija

Mitä väliä vaikka persereikä näkyisikin?
muija valittaa samaa jos on päällä selkä muhun päin,eihän mun pyllyreikä näy? Ja mitä väliä vaikka näkyisikin?
vai pelkäätkö että reikäsi on kakan tummentama kauhea ruskea rööri mihin kurkkaamalla voi tsekata nielurisat samalla?
jos epäilyttää,käykää peräaukon valkaisussa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.