Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen jo pienestä asti tiennyt etten tule ikinä hankkimaan lapsia. Mitä enemmän ikää tuli sitä selvemmäksi asia kävi. En tiennyt että velana oleminen on niin leimaavaa. Kun lapseni koulutoverit kuulivat asiasta, ovat lapseni joutuneet kärsimään asiasta jatkuvasti. Joskus heitä nimitellään, joskus taas ihan fyysisesti kiusataan.

Tilannetta ei yhtään auta se, että olen lesbo. Olen yrittänyt puhua tästä miehelleni, mutta häntä ei kiinnosta. Hän ei muutenkaan puhu ikinä mistään ja on erakko luonteeltaan. Hän on sitä mieltä, ettei hänen tarvitse olla jatkuvasti äänessä, koska on ekstrovertti. Itse en taas usko horoskooppeihin lainkaan, joten tuo selitys ei kelpaa. Olemme aina asuneet pääkaupunkiseudulla, ja aina kiroan sitä päivää kun muutimme tänne. Täällä Pirkanmaalla ei mikään tunnu menevän niin kuin pitäisi!

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

heheheh, tämä oli aika hyvä. Av:lla on tätä oikeastikin, tietysti harvemmin IHAN noin monta ristiriitaisuutta yhdessä aloituksessa, mutta hyvä parodia tämä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun biologisia lapsia taas kiusataan siitä että olen neitsyt... Pitäisikö perustaa tukiryhmä?

Olet mies, joka on tehnyt talletuksen spermapankkiin?

Vierailija

Paljon samoja ongelmia kuin meillä. Meillä tilanne alkoi helpottua ruokavalion myötä. Olemme nyt lakto-ovovegaani intolerantti paleo gluteenikarppeja. Narsismi on meidän perheestä hävinnyt lähes kokonaan ja tilalle on tullut astraaliprojektiot ja erityisherkkyys. Lapsemme  kiusauskin varmaan loppuu, kun vaihdamme mieheni kanssa sukupuolta. Emme tosin ole vielä päättäneet, mitä vaihdetaan ja missä ja milloin vaihdetaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paskin. Triidi. Evö.

Oletko arabi kun kirjoitat oikealta vasemmalle? Kirjoituksesi ei tosin ollut ymmärrettävää.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat