Joulukortit huomisen postiin, ehtiikö?

ajoissa liikenteessä

Saan tänään vasta viiden jälkeen joulukortit postiin, eli tämän päivän posti on silloin jo lähtenyt. Luulisi että posti on ottanut asian huomioon ja seuraavanakin päivänä lähtiessään ehtivät vielä. VAI MITÄ? :)

Kommentit (13)

Vierailija

Ei ehdi, jos laitat kortit laatikkoon vasta tyhjennyksen jälkeen. Eihän siinä olisi mitään järkeä, silloinhan voisi vielä huomennakin laittaa postikortit matkaan ennen tyhjennystä, eikä viimeinen päivä postittaa olisi 14.12.

Vierailija

Mutta ei siinä kuoressa ole mitään kellonaikoja, ja laatikot tyhjennetään eri paikoissa eri aikaan. Minä oletan ainakin, että kun tänä iltana vien kuoren laatikkoon, niin asia on ok.

Vierailija

Mutta kai nyt posti ottaa sen huomioon, että jotkut voi jättää vasta illalla tietämättömyyttään. Siksi ovat laittaneet päivän aikaisemman ajan. Eihän siinä kuoressa sanota että pitää olla postin kuljetettavana 14.12. vaan että se pitää jättää postiin 14.12. Näin mä sen järkeilisin. Mä toivoin kyllä faktaa enkä arvauksia täällä.
AP

Vierailija

Eiköhän ne perille mene kun säälistä antavat niiden mennä kun osalle porukkaa ei vaan sovi semmonen että pitäis toisten määräämiä aikoja noudattaa ja kun minä haluan joulukorttini laittaa myöhässä laatikkoon niin minähän laitan sitten niin.. Eli ovat varautuneita siihen kyllä että tiistaina ja vielä keskiviikkonakin laatikosta löytyy niitä kortteja joiden viimeinen lähetyspäivä oli maanantai. Ja nimenomaan lähetyspäivä, korttia ei ole lähetetty siinä kohtaa kun se on laatikkoon tiputettu :) Se on vasta jätetty postin kuljetettavaksi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta kai nyt posti ottaa sen huomioon, että jotkut voi jättää vasta illalla tietämättömyyttään. Siksi ovat laittaneet päivän aikaisemman ajan. Eihän siinä kuoressa sanota että pitää olla postin kuljetettavana 14.12. vaan että se pitää jättää postiin 14.12. Näin mä sen järkeilisin. Mä toivoin kyllä faktaa enkä arvauksia täällä.
AP
Niin se laatikko ei ole posti jos et tiennyt :D Eli et ole jättänyt korttejasi vielä postiin. Mutta kyllä ne perille menee. 

Vierailija

Voi jösses sentään, käykää postin sivuilla ja lukekaa huolella niiden info. Jos haluaa lähettää halvemmalla hinnalla, niin kortit pitää laittaa tiettyyn päivään mennessä. Muuten posti ehtii perille vaikka lähettäisi kortin vasta ensi viikon maanantaina.

Vierailija

Kyllä joulupostikortit tänään postilaatikkoon laitettuna menevät halvemmalla postimaksulla. Ei posti sentään niin nipo ole, että muutamasta tunnista alkaisi periä lisää postimaksuja tai jättäisi kortit kuljettamatta.

Vierailija

Ehtii, niiden pitää olla laatikossa tämän päivän aikana. Ei siinä punaisessa kuoressakaan sanota että niiden pitää olla laatikossa ennen sen tyhjentämistä. Siinä sanotaan että ne pitää jättää postin kuljetettavaksi viimeistään 14.12. Kyllä posti nuo tyhjennysajat on huomioinut ja kortit menee ihan normisti perille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat