Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ilmoitatte sossuun?

Vierailija

Sossu pyytää ilmoittamaan kaikki tilit, mutta asioista vähäsen tietävänä epäilen ihmisiä. Ilmoitatteko kaikki tilit vai vaan käyttötilin? Tuntuu ainakin turhalta otella kopioita tileistä joilla on muutama euro.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No minulla on vain se yksi tili vitun vammainen idiootti.

Voi sua, sä olet vitun vammainen idiootti. Varmaan olet hoidon tarpeessa ja ei kummakaan, että olet sossun asiakas. Ja aivan varmasti niitä, joista sossukaan ei välitä hevon vittua. Ja se on sulle oikein.  

Vierailija

Mikä siinä on niin vaikeaa tehdä niin kuin pyydetään, kun kyse on vain muutaman lapun tulostamisesta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sossu pyytää ilmoittamaan kaikki tilit, mutta asioista vähäsen tietävänä epäilen ihmisiä. Ilmoitatteko kaikki tilit vai vaan käyttötilin? Tuntuu ainakin turhalta otella kopioita tileistä joilla on muutama euro.

Kyllä ne pitää silti ilmoittaa. Sossu ei voi tietää jos siellä olisi vaikka tonnikaupalla rahaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa tehdä niin kuin pyydetään, kun kyse on vain muutaman lapun tulostamisesta?
No kun katsos "asioista vähäsen tietävänä epäilee ihmisiä", ihan hyvä syy!

Vierailija

Meillä on neljä tiliä, eikä ollut mitenkään vaikeaa toimittaa tiliotteita kaikista tileistä, kun vuosi sitten yhden kerran tukea haettiin. S-tilikin on tili sitten...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina kysyä neuvoa täältä,saa näin älykkäitä ja hyödyllisiä kommentteja :D

Käsittääkseni ihmiset usein ilmoittavat vain käyttötilin,usein on jokin sivutili jolle vaikka säästetään rahaa tai käytetään muuten harvemmin.Virallisestihan tietysti pitäisi ilmoittaa jokainen ylimääräinen sentti jonka saa,nykyään hakemuksessa kysytään myös käteisavustuksista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi sua, sä olet vitun vammainen idiootti. Varmaan olet hoidon tarpeessa ja ei kummakaan, että olet sossun asiakas. Ja aivan varmasti niitä, joista sossukaan ei välitä hevon vittua. Ja se on sulle oikein.  

Itse olet vitun vammainen idiootti, vitun vammainen idiootti.

Minulla yksi tili ja yhtenä tilinä pysyy.

Sitten avaus ei koskenut sinua,vaan lähinnä niitä joilla on kaksi tai useampia tilejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina kysyä neuvoa täältä,saa näin älykkäitä ja hyödyllisiä kommentteja :D

Käsittääkseni ihmiset usein ilmoittavat vain käyttötilin,usein on jokin sivutili jolle vaikka säästetään rahaa tai käytetään muuten harvemmin.Virallisestihan tietysti pitäisi ilmoittaa jokainen ylimääräinen sentti jonka saa,nykyään hakemuksessa kysytään myös käteisavustuksista.

Se voi olla petos, jos ihmisellä onkin toinen tili, josta ei ole ilmoittanut, ja siellä on paljon rahaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat