Miksi juuri sinun miehesi ei ole bi?

Vierailija

Suuri osa miehistä on bi-seksuaaleja. Se ei näy päällepäin eikä siitä puhuta. Aniharva on nykyäänkään esim. tyttöystävälleen avoin bi-seksuaalisuudestaan. Helpotusta etsitään Iskurista, Koodista ja uimahallien höyrysaunoista. Mistä olet varma, ettet juuri sinä ole se haavoittumattomuuden harhassa elävä nainen?

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Kyllä naiset tietää, että suurin osa miehistä on salaa homoja. He itse usein häpeävät sitä, ja siksi olemme hienotunteisesti hiljaa asiasta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en voi varma ollakaan. Ja mua häiritse vaikka oliskin, olenhan itsekin!

Onko teillä millaiset säännöt?

En ole 8v ollut kuin mieheni kanssa eli olen uskollinen sille kenen kanssa olen.

Vierailija

Koska se on yksinkertaisesti semmonen pillumagneetti, olen 100% varma ettei miehet kiinnosta. Mua ei haittais, vaikka oliskin bi, mutta kun ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en voi varma ollakaan. Ja mua häiritse vaikka oliskin, olenhan itsekin!

En ole 8v ollut kuin mieheni kanssa eli olen uskollinen sille kenen kanssa olen.

Ööö... Siis pakotatko myös miehesi olemaan taipumustaan vastaan?

Vierailija

Miten se vaikuttaa parisuhteeseen jos mies on bi? Ei se tarkoita automaattisesti sitä, että mies kulkisi sekstailemassa miesten kanssa. Ihan samalla lailla kun on hetero, jos on uskollinen niin on uskollinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten se vaikuttaa parisuhteeseen jos mies on bi? Ei se tarkoita automaattisesti sitä, että mies kulkisi sekstailemassa miesten kanssa. Ihan samalla lailla kun on hetero, jos on uskollinen niin on uskollinen.

Sillä tavalla se vaikuttaa, ettei mies pysty saamaan parisuhteen seksielämästä kaikkea sitä mitä haluaa. Eikä sitä miehistä läheisyyttä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä olet varma, ettet juuri sinä ole se haavoittumattomuuden harhassa elävä nainen?

Miksi se haavoittaisi vaikka hän olisikin?

Vierailija

Lukion opettajamme opetti, että muinaisessa Kreikassa miehet harrastivat seksiä keskenään kun halusivat pitää hauskaa. Kotona seksiä harrastettiin lähinnä lisääntymistarkoituksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö ne säännöt jotenkin poiketa siitä että olisin varma että hän on hetero?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat