Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhdeksäs syntyi kesällä ja HUPS taas raskaana - mies ei enempää haluaisi. Mistä apu?

Antakaa lasten tulla tyköni

Kuultuaan plussasta mies sanoi, että hänelle alkaa jo lapset riittämään eli kymmenes olisi viimeinen, mutta itse en pysty mitenkään ajattelemaa, että nuorin lapsistani olisi se VIIMEINEN. Siis en pysty elämään sellaisen ajatuksen kanssa, että en enää IKINÄ saisi olla raskaana.

Jo pelkkä ajatuskin saa minut tuntemaan itseni hedelmättömäksi puuksi, tai tarpeettomaksi jonka tehtävä on vain mennä nurkkaan kuolemaan... Raskaana tunnen itseni hehkeäksi, hyvinvoivaksi ja parisuhdekin voi hyvin. Minä yksinkertaisesti elän raskaudesta, olen hyvä synnyttäjä. Totuin jo lapsena siihen, että talossa on vauva ja elämän ääniä. Nyt tämä kaikki pitäisi jättää.

Miten saisin mieheni suostumaan siihen, että voisimme jättää tämänkin asian Herran haltuun? Olisi silloin helpompi hyväksyä, kun Herra päättäisi mikä riittää. Itse en halua tehdä näitä kuoleman ja elämän päätöksiä. Tulee melkein itku, jos ajattelen itseni ehkäisemässä pikku-Juusoa tai pikku-Leenaa - tai vaikka molempia samalla kerralla.

Vinkkejä miten saan miehen pään kääntymään?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Järjestetäänkö missään provokursseja? Osalle ois tarpeen. Se on niin hienoa taidetta ja pienet nyanssit merkitsee

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkkä ajatuskin saa minut tuntemaan itseni hedelmättömäksi puuksi, tai tarpeettomaksi jonka tehtävä on vain mennä nurkkaan kuolemaan... Raskaana tunnen itseni hehkeäksi, hyvinvoivaksi ja parisuhdekin voi hyvin. Minä yksinkertaisesti elän raskaudesta, olen hyvä synnyttäjä. Totuin jo lapsena siihen, että talossa on vauva ja elämän ääniä. Nyt tämä kaikki pitäisi jättää.

Sinä olet sairas ihminen. Käy tutkituttamassa pääsi mahdollisimman pian.

Vierailija

Mielestäni viidennen lapsen kohdalla lapsilisä pitäisi poistaa ja siitä eteenpäin tulee sakkoa tehdyistä lapsista. Tällä pallolla on jo ihan liikaa lapsia, joten lisääntymistä pitäisi rajoittaa ja paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Järjestetäänkö missään provokursseja? Osalle ois tarpeen. Se on niin hienoa taidetta ja pienet nyanssit merkitsee

parashan tässä provossa on se, että osa on oikeasti näin sekaisin. kaunista katseltavaa, kun teoriassa toi vois olla tottakin :D 
-m35

Vierailija

Jumalan tahto on että otat eron pihtaaja miehestä ja otat uuden joka tekee sulle toiset kymmenen lasta.

Tai tahto voi olla jotain muuta. Yhtä paljon sä harhoissas sen tiedät kun kukaan muukaan.

Vierailija

Piuhat poikki ja keskityt nyt niihin jo olemassa oleviin lapsiin. Tuollaisen katraan kanssa saa olla tosi tarkkana, että kaikki saa tarpeeksi huomiota.

Vierailija

Tää vois lestapiireissä olla tottakin. Yksi sukulainen tuntuu elävän siitä raskaudesta, nyt odottaa jo lasta numero 11. Ei ymmärrä mikä hänen tehtävänsä maan päällä on jos ei tuoda maailmaan uutta elämää. Öö... huolehtia niistä olemassa olevista. Vanhin 19 vuotias asuu yhä kotona kun ei uskalla jättää pikkusisaruksiaan.

Vierailija

Provoa tämä, mutta toisaalla kuitenkin totisinta totta, kyllähän näitä herran terävimpiä taideteoksia piisaa tässäkin maassa. Mun mielestä on täysin edesvastuutonta ja törkeää hankkia lähellekään tuollaista lapsilaumaa. Lähellekään. Se on todella itsekästä monellakin tapaa, eikä vähiten siksi kun täällä on kova taistelu jo nyt kaikesta elintilasta ja kunkin yksilön itsellisen elämän mahdollistavista tilaisuuksista ja selkeästi näkee että tämä tilanne kovenee alati. Roskavuoretkin kasvaa ja saasteisuus lisääntyy, ilmanlaatu huonontuu ja jotkut senkun alkavat edesvastuuttomasti synnytyskoneiksi. En arvosta, en arvosta pätkän vertaa jos suoraan sanon. Heikoin aines ja sitä rataa. Kolmannen lapsen kohdalla lapsilisä tulisi poistaa kokonaan.

Vierailija

Siinä on kyllä varmaan emätin aikamoinen veltto kukkakaali. Itse sain lapset nuorena, ei pahempia repeämiä, urheilullinen olen ja palauduin hyvin, mutta kyllä on paikat niin löysät tuolta sisältä ettei mikään määrä lantionpohjan jumppaa auta. Mitenköhän oikeasti noi lestadiolaiset joilla lapsia HUPS vaan tupsahtaa vuoden välein?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat