Miksi niin moni on kokonaan posliini?

Vierailija

Uimahallissa pitkästä aikaa käydessäni "kiinnitin huomion", että tosi moni oli ihan kokonaan karvaton alapäästä. Itse olen sen ikäinen, että ennemminkin karvoitus on ylpeyden aihe, nuorena naisena oli kauhistus jos olisivat synnyrillä ajelleet karvoja. Vai onko tämä ikäkysymys? Miten muilla 40v naisilla?

Sivut

Kommentit (86)

Vierailija

Et ole selvästikään seurannut av:ta tarpeeksi, sillä muuten tietäisit, että kaikenlaiset karvat naisten intiimialueella on ehdoton ei. Perskarvatkin siis pitää ajella huolella.

Mym

Itse tykkään brasiljalaisesta sokeroinnista. Tai no jätän sellaisen tupsun/viivan etten ihan karvaton ole. Mut käyn paljon uimassa plus harrastan lajia jossa täytyy olla alushoudumalliset housut/paljon nahkaa esillä joten jatkuva höylääminen bikinirajasta ei innosta. Ja sit jos sokerointi maksaa 40-50e niin mahdollisimman paljon pois. Saa rahalle vastinetta. Kyl ne takas kasvaa. En inhoa mitään niin paljon kuin joko uikkarin alta törröttäviä karvoja tai sitä höylän sänkeä!

Brassi vapauttaa

Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään brasiljalaisesta sokeroinnista. Tai no jätän sellaisen tupsun/viivan etten ihan karvaton ole. Mut käyn paljon uimassa plus harrastan lajia jossa täytyy olla alushoudumalliset housut/paljon nahkaa esillä joten jatkuva höylääminen bikinirajasta ei innosta. Ja sit jos sokerointi maksaa 40-50e niin mahdollisimman paljon pois. Saa rahalle vastinetta. Kyl ne takas kasvaa. En inhoa mitään niin paljon kuin joko uikkarin alta törröttäviä karvoja tai sitä höylän sänkeä!

---------------------

Sama juttu, sokeroinnissa käyn. Ekan otin uteliaisuudesta, enkä olisi arvannutkaan miten vapauttavan ja hygienisen tuntuista on olla karvaton. Ei kutinaa, ei tökkivää sänkeä, puhdas sileä iho, ei hiosta. Itsekin jätän ihan reilun läiskän etuosaan, jotta on uimahallissa ns. normaalin oloinen ja tulee vähemmän uteliaita katseita. Tämä on varmaan asia, jota ei voi ymmärtää ellei ole itse kokeillut. Viisi vuotta jo käynyt, en voi kuvitella palavaani täyspuskaan, sen verran ahdistaa jos osuu menkat väliin niin, että käyntiväli pitenee. Ja siis, tilanne sama oli suhde tai ei - itseni vuoksi käyn, en miesten. :) 

Brassi

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

---------------------

Sama juttu, sokeroinnissa käyn. Ekan otin uteliaisuudesta, enkä olisi arvannutkaan miten vapauttavan ja hygienisen tuntuista on olla karvaton. Ei kutinaa, ei tökkivää sänkeä, puhdas sileä iho, ei hiosta. Itsekin jätän ihan reilun läiskän etuosaan, jotta on uimahallissa ns. normaalin oloinen ja tulee vähemmän uteliaita katseita. Tämä on varmaan asia, jota ei voi ymmärtää ellei ole itse kokeillut. Viisi vuotta jo käynyt, en voi kuvitella palavaani täyspuskaan, sen verran ahdistaa jos osuu menkat väliin niin, että käyntiväli pitenee. Ja siis, tilanne sama oli suhde tai ei - itseni vuoksi käyn, en miesten. :) 

--------- 

ja unohtui mainita, olen yli 40v :D

Vierailija

[quote=

. Ei kutinaa, ei tökkivää sänkeä, puhdas sileä iho, ei hiosta.  :) [/quote]

--------- 

Mutta kun näin ei ole monilla - sänki tulee heti ja iho ei ole sileä ja sen lisäksi on ärsytystä ja kutinaa. Karvojen kasvuvauhti on hyvin yksilöllistä ja joillekin posliini on mahdottomuus sen hankaluuden takia (pitäisi olla koko ajan ajamassa sekä hoitamassa ärsyyntynyttä ihoa ja seksissä sänki tuntuu ikävältä kumppanista jne.).

Leikkaan saksilla siistiksi, sillä mennään.

Vierailija

Mä olen 39 v. ja olen posliini. Tykkään paljaasta paljon enemmän kuin karvoista. Ne kutittaa ja niihin tarttuu nesteitä.
Jos kehtaisin, niin kävisin säännöllisesti poistattamassa karvat, mutta en kehtaa.

Ja pakko sanoa, että se jonka mielestä aikuisen naisen karvaton alapää näyttää 12 vuotiaan alapäätä, tarvitsee silmälasit tai lähetteen mielisairaalaan.

Vierailija

Miten ketään voi kiinnostaa jonkun randomin karvat? Ylipäätään kenenkään toisen karvat?
Ei voisi vähempää napata.
Itsellä edessä semi siistitty, hieman lyhennetty. Edestä en höylää koska iho ärtyisi. Alapuolelta olen höylännyt aina.
Paljon mukavampi olla ja hygieenisempi.
Itseä karvat kutittaa ja miehen on paljon mukavampi imeskellä huulia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
[quote=

. Ei kutinaa, ei tökkivää sänkeä, puhdas sileä iho, ei hiosta.  :) 

--------- 

Mutta kun näin ei ole monilla - sänki tulee heti ja iho ei ole sileä ja sen lisäksi on ärsytystä ja kutinaa. Karvojen kasvuvauhti on hyvin yksilöllistä ja joillekin posliini on mahdottomuus sen hankaluuden takia (pitäisi olla koko ajan ajamassa sekä hoitamassa ärsyyntynyttä ihoa ja seksissä sänki tuntuu ikävältä kumppanista jne.).

Leikkaan saksilla siistiksi, sillä mennään.[/quote]

Lainaamassasi viestissä puhuttiin sokeroidusta posliinista.
Sokerointi = karvat vedetään juurineen = ei sänkeä. Ihan kaikilla.

Ajelu on eri asia, siitä saa sen pistelevän sängen ihan kaikki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

---------------------

Puhdas sileä iho :D Joo mietippäs nyt, porsliinipillussa kusi ja muut limat jää suoraan limakalvoille ja iholle. Karvojen kanssa karvoitus eristää ja kuivattaa eritteitä. Et paljon  hygieniasta näytä tietävän.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat