klo 20:51 | 13.12.2015
On ihan hirveetä olla sinkku mies kun joutuu itse siivomaan, tiskaamaan, pestä pyykkiä ynnämuuta. Ruaaksi joutuu syömään pelkkää einespaskaa kun en osaa käyttää kun pelkkää mikroa. Tarvitsen naisen joka tulee tekemään nää hommat. Mistä sellaisen kunnon naisen löytää joka ei pelkää kotitöitä?
Sivut
Vaikka kotitöitä ei pelkäiskää niin tuskin kukaan sulle orjaksi tulee.
Mä taas tarviin tukea (henkistä) poikaystävältä. Mistään et saisi kritisoida, ettei mulle tuu paha mieli. En usko, että kiinnostuit, joten annetaan olla.
Rahalla saat siivousfirmasta siivoojan siivoamaan.
Ensin sinun pitää miettiä, että mitä annat naiselle vastineeksi. Se vaatii mielikuvitusta ja vastaukseksi ei valitettavasti riitä seksi.
Ns. miesten hommia ei nykypäivän kodeissa kauheasti ole, mikä on myös lisännyt sinkkumiesten määrää, kun miehillä ei enää ole yhtä paljon annettavaa naisille kuin ennen vanhaan.
Sossun tuet ei riitä palkkaamaan siivojaa. ):
Eikö rakkaus, läheisyys ja seksi riitä naiselle. En voi antaa naiselle kuuta taivaalta.
Rakkaus, läheisyys ja seksi ovat sitä, minkä molemmat aivan perusoletuksena antavat toisilleen. Naisen tekemä ruoanlaitto, siivous ja pyykkäys pitää kompensoida jollain muulla.
Ei riitä, juurihan kerroin. Oikeastaan palvonta riittäisi, kuu on liian paljon.
2
Olettepa te naiset vaativia. Ai vielä jollain pitäisi kompensoida.
Vaihdatko sinä puolestasi autoon renkaat, teet siihen tarvittavat pikkuremontit ja käytät katsastuksessa? Fiksaat fillarin, siirtelet ja nostelet painavat esineet kuten huonekalut? Huolehdit huushollin ja pihapiirin kunnostustöistä? (puunkaato&klapihommat, lumityöt) Puolustat naista jos joku uhkailee?
Onko äitisi irtisanonut itsensä? No, ei hätää, Suomessa on paljon naisia jotka mielellään ottavat lapsenkaltaisen tossukkamiehen koska se takaa heille 100%sen määräysvallan kotiasioissa. Monet nykymiehet kapinoivat, mutta kuulostat ihan unelmalliselta mammanpojalta joka ei edes pysry itsenäistymään.
Tekeydy hulluksi että pääset laitokseen. Siellä ei tarvi tehdä itse mitään.
Voi, bro, mä niin ymmärrän sua! Tarttisin kans tommosen kotitalousihmisen himaan.
T. Nainen, 45v.
Pyydäpä äiskää opettamaan ruuanlaittoa
Minä en pelkää kotitöitä mutta en todellakaan tekisi niitä yksin palkkatöiden päätteeksi.
Paljonko maksat?
T. Laitoshuoltaja
Muuta takaisin äidin luokse.
Tiedän että tämä kuulostaa radikaalilta ratkaisulta, mutta jos vaikka itse opettelisit.
En minä olisi äitini luota pois ikinä mutta kun potki minut pihalle. Meni hermot minuun jostain syystä
Menepä ap kuule marttakerhoon ja esitä ongelmasi. Siellä osataan auttaa. Ehkä ei kuitenkaan sillä tavalla kuin kuvittelet.
Sivut