Mitä toivot joululahjaksi?

Vierailija

Itse en mitään, niin kliseiseltä kun se kuulostaakin niin rauhaa, siis omalle perheelle, ollut jotenkin rauhaton ja riitaisa syksy

Kommentit (9)

Vierailija

Olen antanut suoria ja epäsuoria vinkkejä miehelle viime viikkoina. Kaksi kirjakaupan lehdessä ollutta kirjaa, lahjakortti ripsien ja kulmakarvojen kestovärjäykseen, rannekello. Olen myös tehnyt suurin sanoin selväksi, että haluan kaksipuoleisen pihakeinun, biokompostorin ja aidan pihan ympärille, ennen kuin olen tyytyväinen tähän tonttiin, mutta niitä tuskin saan.

Vierailija

Samoin en toivo mitään. Tai oikeastaan toivon vyötä ja se tiedetään.

Nyt ei keskustella täällä ainkaan enää pakolaisista, kun lapset tulee kotiin. En enää sano asiaan mitään. Ei kuulu minulle. Tulee semmoista pientä eripuraa noista pakolaiskeskusteluista.

Ajattelin että jos pelattaisiin joulunpyhät tietsikalla.

Vierailija

Sama täällä, ollaan kaikkien (aikuisten) kanssa sovittu että ei ostella lahjoja. Lapsille ostetaan tietenkin, mutta se nyt on aivan asia erikseen. Mulle joulu ei ole yhtä kuin lahjat, nautin eniten siitä yhdessä olosta, rauhasta ja kyllä, ruuasta.

Vierailija

Aikaisemmassa joululahjatoiveketjussa esittämäni toive (että näkisin erään miehen vielä uudelleen) toteutui jo, joten nyt en osaa toivoa enää mitään muuta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat