Miksi kaupat menee jo klo 18 kiinni sunnuntaina?

Vierailija

Joudun tänään ostaa helvetin kallista kaljaa ärrältä kun muut kaupat oli mennyt jo kiinni. Toki siwakin olisi ollut auki mutta en jaksa 3 km sinne kävellä. Miksi sunnuntaisin menee jo normi kaupat kiinni niin aikaseen? Ajattelin että tänään en juo kaljaa mutta sitten illalla vasta alko tekemään mieli niin siksi en ajoissa tajunnut mennä kauppaan.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ihan sinun kiusaksesi.

Naurettiin tänäänkin kun katsottiin, miten yritit ryskyttää ovia viittä yli kuusi, otettiin nauhalle valvontakameralta niin saadaan hupinumero pikkujouluihinkin.

T. Lähikauppiaasi

Vierailija

Mitäs asut jossain kuusessa. Mun lähikauppa on sunnuntaisin auki klo 23 saakka, kilsan päässä taas on 24/7-ABC/Alepa. Tosin kaljaa nyt ei edes saisi ysin jälkeen.

Enemmän ihmetyttää, miksi Alko on sunnuntaisin kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saisi olla kiinni koko sunnuntain, kai sitä kaljaa voi ostaa jo lauantaina

Ostin kyllä mutta ne kaikki meni eilen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäs asut jossain kuusessa. Mun lähikauppa on sunnuntaisin auki klo 23 saakka, kilsan päässä taas on 24/7-ABC/Alepa. Tosin kaljaa nyt ei edes saisi ysin jälkeen.

Joutuu asumaan korvessa kun vain mamut saa asuntoja isoista kaupungeista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kai ne vahtii kirkon viinejä :P

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo, mäkin olen oikeasti savolainen, mutta mieheni helsinkiläinen. Ei uskallettu kertoa miehen etnistä taustaa kun asuntoa hommattiin, olisi mennyt vielä sivusuun.

T. Junantuoma Töölöstä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No voi vtt! Eikö prkl löydy aihetta johon ei mamuja sotketa? Käyt omaa asiaasi vastaan kypsyttämällä ihmiset jankkauksellasi. Ristus, että menee hermo!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi olla kiinni koko sunnuntain, kai sitä kaljaa voi ostaa jo lauantaina

Ostin kyllä mutta ne kaikki meni eilen.

Et vaan osaa varautua

Vierailija

Eihän mene kiinni kuin vasta 21.00, meillä käydään hypermarketeissa, eli City-marketissa ja Prismassa, ellei tuonne ehdi ABC palvelee 24h/7. Oletpas laiska ap.

Vierailija

Asutaan maalla ja lähikauppa on auki jokaisena viikonpäivänä pitkään. Ja kaljaa saa takahuoneen kautta, jos ennättää paikalle ennen kuin kauppias sulkee oven.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat