Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaaja pilasi Linnean ihanat pitkät kutrit

Vierailija

Miksi piti leikata lyhyiksi. En ymmärrä.

Kommentit (7)

Vierailija

Oliko tämä ohjelma, niitä nuoremmaksi tms. En katso koskaan, koska mielestäni muutos on aina ollut paaljon rumemman näköinen, netissä olen nähnyt muutaman kuvan.

Vierailija

Väri oli hyvä. Hiusten malli oli epvonnistunut ja hapsottava. Olisi saanut olla erilainen, raikkaampi, tyylikkäämpi, sopivampi. Itse en antaisi kenenkään piikittää kasvojani, tosin se on jokaisen oma valinta. Muuten Linnealla oli kaikki perusjutut kunnossa. Hoikka ja viehättävä nainen.

Huomasin, että hänen ryhtinsä muuttui huomattavasti paremmaksi ohjelman aikana.

Vierailija

Otsatukkaa ei olisi tarvinnut leikata, muuten mun mielestä ihan sopiva hiustyyli. Ja jäihän niihin pituutta, eivät vaan olleet enää ylipitkät. Näytti tosi ohuilta ne hiukset, ei näytä hyvältä jos on pitkä roikkuva hiirenhäntä.

Vierailija

Linnean huonoin ominaisuus olivat juuri ne ohuen ohuet hiukset. Kyllä se leikkaaminen vaan teki hänelle kauniin kehystävän kampauksen. Hiukset näyttivät lyhyempänä paksummilta ja terveemmiltä. Eikä tässä ollut edes mikään täyskäännös lyhyeen hiusmalliin, vaan reilusti hartioille ulottuva kampaus, joka ainakin meikäläisen asteikolla on vielä pitkät hiukset. Aikaisempi hiusmalli paljasti aika ruman hiusrajan ja hiukset roikkuivat mitäänsanomattoman tylsinä keskijakauksella. Uusi tyyli kohotti hiusmallia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat