Nyt tartteisin miehistä näkökulmaa - auttakaa naista mäessä.

Vierailija

Olen tässä kovin yrittänyt miettiä että mitä ihmettä tuo lasten isä miettii minun ja hänen välisestä suhteesta.

Yhteisiä vuosia takana 16, hänellä on oma asunto mutta "majailee" lasten ja mun luona aina. Meillä ei ole mitään yhteistä makuuhuoneen puolella. Hän ei ole koskaan kohdellut minua niinkuin rakasta kohdellaan. Miksi hän on vielä täällä? Kerran jo pakkas kamat ja lähti asuntoonsa - tuli samana iltana takaisin- en puuttunut asiaan sanallakaan. Tekis vaan paukauttaa sille, että tää oli tässä - haluan että lähdet..pelkään mitä vastaa... miehet - olenko liian tyhmä?

Kommentit (4)

Vierailija

Mitäs siinä menetätkään? Jos kerran et saa suhteelta mitään mitä haluat, niin eikö ole parempi että mies häipyy lopullisesti?

Vierailija

Haluut siis miehisen näkökulman siihen että oletko tyhmä? Minusta ei kannata kysellä keneltäkään, vaan itse parhaiten tietää oman kapasiteettinsa ja lisäksi jos kuuntelee muiden vääriä mielipiteitä, niin voi alkaa lopulta itsekin uskoa niihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäs siinä menetätkään? Jos kerran et saa suhteelta mitään mitä haluat, niin eikö ole parempi että mies häipyy lopullisesti?

On. Ehdottomasti. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat