Kenet pankki kutsuu joulukonserttiin?

Vierailija

Tietääkö kukaan, millä perusteilla pankit kutsuvat asiakkaitaan esim. sijoitusiltoihin tai joulukonsertteihin? Pitääkö olla paljon lainaa vai paljon rahaa tilillä/sijoituksissa? Vai meneekö ihan vaan pärstäkertoimen mukaan? Ihmettelen vaan, kun naapurit saa kutsuja lähes joka vuosi ja itselle tullut kerran...huonoja asiakkaita kait sit ollaan. Ei tämä nyt ole mitenkään vakava asia ole, mutta silti vähän mietityttää...

Kommentit (5)

Vierailija

En ole ikinä miettinyt, koska yli 20 vuotta olen kutsun saanut ja olettanut, että kaikki muutkin sen saa. Velkaa alle 100 000 e ja sijoituksia yli 100 000 e, mutta ei todellakaan pankin rahastoissa.

Vierailija

Jäsenille on mainostettu leffailtoja, on voinut itse varata. Olen ollut sijoitusilloissa lehti-ilmoitusten perusteella ilmoittauduin. Ei ole varallisuutta enkä ollut ko. pankkien jäsen tosin.

Vierailija

Lainaa vähän, sijoituksia pankissa paljon, mutta ei pankin omia tuotteita. Premium asiakkuus on. Ja kaikkiin tilaisuuksiin tulee kutsu vaikka koskaan ei olla missään käyty.

Vierailija

Sijoitus iltoihin kutsutaan luultavasti niitä potentiaalisia sijoittajia. Enemmän heillä on luultavasti sijoituksia kuin lainoja. Konsertteihin useinkin kutsut on olleet esim. lehdissä tai lippuja on jaettu tiettynä aikana pankissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat