Mitä voin tehdä kun en kelpaa äidilleni?

Vierailija

Olen masentunut ja kaikki koulut on jääneet kesken. Peruskoulussa keskiarvo oli 7.9. Hain lukioon ja siellä en jaksanut kuin vuoden, huonoin arvosanoin. Hain amikseen, siellä oli niin ilkeää porukkaa että keskeytin 2 kk jälkeen.

Äiti sanoo että olen kelvoton paska. Nyt olen työkokeilupaikassa jos vaikka tästä tulisi jotakin.

Kommentit (2)

Vierailija

Ongelmahan ei tuossa ole se, ettet kelpaa äidillesi - viis äidistä enää tuossa vaiheessa. Ongelma taitaa olla ihan sinussa itsessäsi kun ei jaksa tai kykene tai mistä sitten onkaan kyse tekemään koulutuksiasi loppuun asti. Olet ilmiselvästi ns. mutku-ihminen. Sulla on aina joku ulkopuolisten aiheuttama syy sille, ettet saa tehtyä asioita. Unohda äitisi, sinä olet se joka tarvitsee apua saadaksesi elämäsi ryhtiin. Koulutusten suorittaminen loppuun on tärkeää ihan yleisen elämänhallinnan kannalta. Yksi aikuistumisen tunnusmerkkejä on, että pystyy hoitamaan asiat, vaikka ne vähän vituttaisikin.

Vierailija

Tsemppiä. Älä välitä äidistäsi, hän on väärässä, olet hyvä omana itsenäsi. Yritä löytää oma tiesi.
Tälläkin palstalla on parikin ketjua, kuinka nimenomaan äidit vähättelevät ja lannistavat lapsiaan.

Jos tarvitset apua tai tukea eteenpäin pääsemiseksi, hae sitä muualta kuin äidistäsi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat