G.Monta tuntia nukut arkena?

Vierailija

G.Monta tuntia nukut arkena?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

8,5 h. Tarvitsen paljon unta, valitettavasti. Viikonloppuisin nukun 10 tuntia. Kesälomalla, kun kello ei herätä, nukun 9-9,5 h, eli jossain tuossa on luontainen tarpeeni.

Olisi kiva selvitä 6 tunnin yöunilla, mutta ei toivoakaan.

Vierailija

Jotakin 7-8 tuntia, joskus enemmän, joskus vähemmän. En stressaa ollenkaan jos yöllä herään tai illalla ei nukuta, päinvastoin silloin on hyvä rauha miettiä kaikkea. N41

Vierailija

5-7h riippuen kuinka pian saa unta, tai kuinka aikaisin on mennyt nukkumaan. Voi olla että lyhyen yöunen jälkeen pitää ottaa päikkärit työpäivän jälkeen tai joskus jopa ennen, jos menen iltavuoroon, aamulla pitää lapset viedä eskariin joka tapauksessa.

Vierailija

Varaan 8 tuntia nukkumisaikaa joka yölle joitain poikkeustilanteita lukuun ottamatta. Virkeänä olen positiivinen ja maksimaalisen suorituskykyinen, kun taas väsyneenä ajattelukyky heikkenee nopeasti ja luovuus ja innostus on mennyttä. Myös huolet ovat paljon isompia väsyneenä. Lisäksi yöunista tinkiminen heikentää vastustuskykyä ja altistaa kroonisille sairauksille.

Vierailija

Nukun noin 6 tuntia yössö. Eipä tunnu oikein riittävän, varsinkin iltapäivisin alkaa nukuttamaan ihan tosissaan. En juo kahvia, joten auttaisikohan jotkut energiajuomat? En ole vielä kokeillut, olen vähän kahden vaiheilla.

Vierailija

Riippuu tuosta neljän kuukauden ikäisestä vauvasta :D

Keskimäärin 4 yötä menee 6-7 tunnin unilla, 2 yötä menee 5-6 tunnin unilla ja 1 yö 10-11 tunnin unilla (mies valvoo :D)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin 4 yötä menee 6-7 tunnin unilla, 2 yötä menee 5-6 tunnin unilla ja 1 yö 10-11 tunnin unilla (mies valvoo :D)

Mies valvoo yhden yön, sinä kuusi. Kunnon mies sulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mies valvoo yhden yön, sinä kuusi. Kunnon mies sulla.

Mies lähtee töihin 4.00-5.30 välillä joten en kyllä ala häneltä yövalvomisia vaatimaan. Minulla on aikaa nukkua vaikka päikkärit keskellä päivää. Viikonloppuisin sitten nukutaan vuoronperään kumpikin yksi yö kunnolla. Eli kyllä, kunnon mies minulla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat