Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit valita, minne lähtisit keväällä/kesällä kuukaudeksi reissuun?

Vierailija

Ottaen huomioon, ettet ole voittamassa lotossa.

Kommentit (13)

Vierailija

Jos saisin valita?

Saanhan mä valita. Kuka ei saisi.

Kun en oo voittamassa lotossa, ja vanhempani tarvitsevat todennäköisesti ensi kevään ja kesän aikana vielä enemmän apua kuin nyt, niin todennäköisesti reissaan työpaikan, kodin ja vanhempieni asunnon väliä senkin kuukauden. Koska haluan. Ehkä muutaman päivän pikkureissu tehdään, Lappiin, sukulaistyttöjen kanssa.

Vierailija

Jos saa "valita", niin sehän edellyttää jossain mielessä myös lotossa voittamista tai jotain muuta rahalähdettä, koska jos rahaa on kaksi euroa pakollisten menojen jälkeen niin silloin tilanne on se, että EI saa valita. Lisäksi sana "kuukasi" implikoi, että sen rahalähteen pitääkin sitten olla lähempänä lottovoittoa kuin veronpalautuksia.

Ellet sitten tarkoita kysymykselläsi alaikäisiä jotka eivät saa päättää omista ulkomaanmatkoistaan ilman vanhempien lupaa.

Vierailija

Baltian maihin. Kaunista ja vielä edullistakin. Esim. bussit ko maiden välillä edullisia.
Kroatia, Serbia, Bosnia-Herzegovina. Ehkä Montenegrokin. Jos olisi aikaa, tulisin takaisin Suomeen busseilla Unkarin ja Puolan kautta. Esim. viime kesänä lux-bussi Varsova-Tallinna maksoi halvimmillaan 35 euroa.

Vierailija

Itse siis pohdin matkakohdetta, mutta budjetti ei tosin kestä kuukautta Karibian merellä. Sori harhaanjohtavasta aloituksesta :) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Baltian maihin. Kaunista ja vielä edullistakin. Esim. bussit ko maiden välillä edullisia.
Kroatia, Serbia, Bosnia-Herzegovina. Ehkä Montenegrokin. Jos olisi aikaa, tulisin takaisin Suomeen busseilla Unkarin ja Puolan kautta. Esim. viime kesänä lux-bussi Varsova-Tallinna maksoi halvimmillaan 35 euroa.

Siis mitä minä sekoilen.... BALKANIN maihin, ei Baltian. Mietin jo tuota takaisin tuloa Baltian maiden halki:)

Vierailija

Yleensä me reissataan kuukausi Piemontrssa. Viimekesänä oltiin Sisiliassa. Upeita reissuja on olleet myös Bretagne ja Baskimaa, Marseillesta Nizzaan ja Toskana ja Elban saari. Kuukaudessa näkee jo kivasti paikkoja. Enskesänä ehkä Kroatiaan

Vierailija

Suomen ja Ruotsin/Norjan Lappiin tuntureille vaelluskalastamaan. Viikon välein kopteri toisi evästäydennyksen sovituille paikoille.

Vierailija

Hehe, meinasin just tulla vastaamaan, että menisin varmaan Karibialle, jos vain siellä ei ole silloin jo liian kuuma :) Tosin mä sain just lahjaksi 5 tonnia! Mutta perheenä tarttis matkustella, ettei tuo taitais ihan riittää. Seychellit on toinen unelmani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat