Miksi äidit ei muka kerkiä käymään suihkussa?

Vierailija

Ihmeen kummaa..
"en kerennyt käymään suihkussa,en ole kerennyt moneen päivään"..
"en kerennyt peseen hiuksia suihkussa"..
Mitä hittoo?Jos käy suihkussa miten voi olla pesemättä hiuksiaan?

Sivut

Kommentit (123)

Vierailija

Itse kerkiän nimittäin päivittäin suihkuun ja hoitamaan hygieniani..

ja toi hiusten pesemättömyys on ihmeellistä jo lapsettomillakin ihmisillä..miksi hiusten pesu voi olla niin vaikeaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helposti onnistuu suihkussa käyminen ilman hiustenpesua. Ei vesi ja shampoo väkisin pomppaa tukkaan. Kokeile ja ylläty!

Miksi ihmeessä ne pitäisi jättää pesemättä??En todellakaan ymmärrä!

Vierailija

Jos ei kestä että vauva itkee yhtään yksinään ja vauva on tosi itkuinen. Näitä on kuultu, livenä en ole nähnyt. Samoin myös jos ei pysty jättämään vauvaa yksin omaan sänkyynsä tai vaunuihinsa edes nukkuvana peläten että jos vauva herää suihkun aikana yms. Jotkut elää kaksin vauvan kanssa ja osa katsoo että isä/kaveri/isovanhempi ei osaa pitää/hoitaa vauvaa oikein edes suihkun ajan joten eivät "pysty" menemään suihkuun. Totaali-yh, jonka vauvalla paha koliikki & kaikki mahdolliset allergiat ja sairaudet; heillä on varmasti oikeastikin vaikeaa

Omien vauvojen kanssa en välttämättä päässyt juuri silloinkuin olin alunperin ajatellut, mutta joka päivä kuitenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti onnistuu suihkussa käyminen ilman hiustenpesua. Ei vesi ja shampoo väkisin pomppaa tukkaan. Kokeile ja ylläty!

En mä ainakaan halua pestä mun pitkää ja paksua tukkaa joka päivä. Miksi pesisin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä että vauva itkee yhtään yksinään ja vauva on tosi itkuinen. Näitä on kuultu, livenä en ole nähnyt. Samoin myös jos ei pysty jättämään vauvaa yksin omaan sänkyynsä tai vaunuihinsa edes nukkuvana peläten että jos vauva herää suihkun aikana yms. Jotkut elää kaksin vauvan kanssa ja osa katsoo että isä/kaveri/isovanhempi ei osaa pitää/hoitaa vauvaa oikein edes suihkun ajan joten eivät "pysty" menemään suihkuun. Totaali-yh, jonka vauvalla paha koliikki & kaikki mahdolliset allergiat ja sairaudet; heillä on varmasti oikeastikin vaikeaa

Omien vauvojen kanssa en välttämättä päässyt juuri silloinkuin olin alunperin ajatellut, mutta joka päivä kuitenkin.

No meikäläisellä mies on illat kotona ja silloin käyn suihkussa.Ja jos mies ei ole ollut kotona niin olen ottanut vauvan vaikka kylppäriin peitoille mukaan ja jutellu suihkusta..isompi voi tulla vaikka suihkuun mukaan..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kai tämä on jonkun sinulle paljastettava, mutta kaikkien ei tarvitse pestä hiuksia päivittäin, koska ne eivät rasvoitu niin kuin sinulla. Ne eivät siis ole likaiset, tajuatko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan halua pestä mun pitkää ja paksua tukkaa joka päivä. Miksi pesisin?

No koska se likaantuu..ilmassa jos en verran partikkeleita että likaantuu..ymmärrän että pari päivää menee mutta jotkut puhuu viikostakin..hyi yökkis!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No voi jumankekka! Jos se toukka huutaa niin sittenhän se on sama huutaako se siinä kopassaan mamman vessassa tai vessan ovella vai jossain muualla, kun mamma käy suihkussa. Ei viiden minuutin lisärääkyminen ketään tapa, se vie just sen viis minsaa käydä suihkussa. Se taas on sitten eri asia, jos mammalla on sellainen päävika, ettei kykene jättämään lastaan ilman valvontaa. Silloin ei ole kyse siitä, että elämässä olisi niin paljon työtä lapsen tiimoilta, ettei kerkiä, vaan jostain ihan muusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No koska se likaantuu..ilmassa jos en verran partikkeleita että likaantuu..ymmärrän että pari päivää menee mutta jotkut puhuu viikostakin..hyi yökkis!

PARTIKKELI

Sehän olikin tämän asian ydin!

Vierailija

Jos on koliikkivauva niin voi olla vaikeeta löytää rakoa suihkulle. Esikoisella oli koliikki ja pääsin kyllä joka päivä suihkuun, mutta jokusen kerran piti kesken kaiken lähteä suihkusta kun vauva heräsikin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei se kyllä päivässä likaannu. Mä pesen hiukset 2-3 kertaa viikossa. Ilman partikkelit... jos ei asu jossain Kiinan saastekaupungissa tai työskentele esim. navetassa tai sikalassa, niin ei niitä "ilman partikkeleja" kyllä päivittäin tarvitse hiuksista pestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kai tämä on jonkun sinulle paljastettava, mutta kaikkien ei tarvitse pestä hiuksia päivittäin, koska ne eivät rasvoitu niin kuin sinulla. Ne eivät siis ole likaiset, tajuatko?

No varmaan likaantuu..ihan joka ikisen tukka likaantuu,on pölyä niin ulkona kuin sisällä..ruoan haju..hyi yökkis..tääkin palsta on täynnä tahmatukkia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No varmaan likaantuu..ihan joka ikisen tukka likaantuu,on pölyä niin ulkona kuin sisällä..ruoan haju..hyi yökkis..tääkin palsta on täynnä tahmatukkia!

EIköhän kyse ole nyt siitä, että sulla on OCD.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat