Sattuuko teitä ripsien taivutus?

Vierailija

Mulla sattuu aina hirveästi. Ei kuulemma kuuluisi tuntua miltään.

Kommentit (11)

Vierailija

Silmäluomet ovat erimuotoisia, samoin ripsentaivuttimet. Minä ostin Shu Uemuran taivuttimet, enkä ole sittemmin nipistellyt itseäni silmäkulmista tai temponut ripsiäni. Valitettavasti ainoa keino löytää sopivat taivuttimet on kokeilla niitä, ja koska testereitä ei ole, pitää taivuttimet ostaa. Yksien aika halpojen taivuttimien mukana tuli taivutin, joka oli muuten tavallinen mutta vain noin sentin levyinen. Sillä ei pysty nipistelemään itseään, mutta taivutukseen menee melkoisesti aikaa.

Vierailija

Jos sattuu, taivutat väärin. Joko ihoa saattaa jäädä väliin, kiskot ripsiä, taivutat liian tyvestä tai taivuttimet voivat olla jopa vääränlaiset silmiesi muodolle.

Vierailija

Tue taivutin vaikka poskea vasten niin et temmo tai vedä ripsiä. Kokeile ensin painaa aivan kevyesti, ja jos tunnet yhtään mitään, vaihda taivuttimen paikkaa edemmäs ripsillä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitokset vastauksista. Luomet ei jää väliin mutta kipua on joten ongelma on varmaan taivuttimissa, ovat halvat parin euron romut.

Mulla on myös halvat taivuttimet ja niissä jää todella usein ripset silleen "huonosti" sinne väliin ja se sattuu ja sitten taivuttimien asentoa pitää vaan korjailla, ettei satu. Hintavampien ja parempien taivuttimien kanssa ei ollut ongelmaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitokset vastauksista. Luomet ei jää väliin mutta kipua on joten ongelma on varmaan taivuttimissa, ovat halvat parin euron romut.

Kokemuksieni mukaan metalliset ovat aina paremmat kuin muoviset taivuttimet, koska ne eivät taivu vähääkään ja niiden nivelkohdat eivät anna periksi. Sokoksen verkkokaupassa on monta metallista mallia ja hinta muutamasta eurosta 26 euroon (kallein on Shiseido, joka on loistava taivutin, mutta jonka taivutuskumit maksavat kympin kappale).

Numero 4

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat