Kysely: kuinka moni palstan naisista on antanut lastensa isälle kakkosta?

nainen 34 vuotta

Mieheni vaatii sitä, koska haluaa, että "antaudun" hänelle kokonaan seksuaalisesti. Kaikkea muuta ollaankin tehty. Haluaa viedä nyt mun peppuneitsyyden. Tosin en ole kertonut, että 21 vuotiaana annoin lomalla yhden marokkolaisen vetää kakkoseen. Sattui. Sen jälkeen en ole sitä harrastanut, vaikka ollut useita seksikumppaneita. Nykyisen miehen kanssa ollaan oltu 5 vuotta ja kaksi pientä lasta. Ei tekisi mieli antaa kakkosta - jotenkin jos olisi "miehekkäämpi" voisin harkita, mutta jotenkin on tuollainen liian kiltti "anoaminen" ei sytytä edes kokeilemaan. Huh, sekavaa... Miten muiden mammojen anaaliseksikokeillut pitkäaikaisessa parisuhteessa? Kommentteja.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Olen antanut. Oli eka kerta miehelle, ei minulle. Ei tykännyt, joten ehkä pari kertaa on mua perseeseen vedellyt sen jälkeen. Ei ole hänen juttunsa.

N32v

Vierailija

Hyi, mies siis haluaa omistaa sun jokaisen reiän? Mut joo, meillä toisinaan harrastetaan, minä saan kyllä ihan itse vihjata et kokeiltasko pitkästä aikaa...

2- ja 4-vuotiaat mukulat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen antanut. Oli eka kerta miehelle, ei minulle. Ei tykännyt, joten ehkä pari kertaa on mua perseeseen vedellyt sen jälkeen. Ei ole hänen juttunsa.

N32v

Tykkäätkö itse anaalista? Sattuuko? Nautitko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi, mies siis haluaa omistaa sun jokaisen reiän? Mut joo, meillä toisinaan harrastetaan, minä saan kyllä ihan itse vihjata et kokeiltasko pitkästä aikaa...

2- ja 4-vuotiaat mukulat.

Eli pidät siitä itse? Saat nautintoa kivun kautta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, aina ei tiedä mitä haluaa. Kokeile ihmeessä. Itse en enää anna. Lapsen jälleen sain kyhmyjä anukseen.

Siis peräpukamia sulla nykyään?

Vierailija

Vaikea mun nähdä ongelmaa, koska itse rakastan anaaliseksiä ja saan parhaat orkutkin siitä. Mutta mutta.. Avainsanoja täydellinen rentoutuminen, esileikki viimeisen päälle (kieli pyllyssä pidemmän kaavan kautta) ja vähintäänkin riittävä liukastus (mulla riittää omat pillulimat kun oon niin kiimoissani, mutta siis ihan kaupan hyllyltä jos näin ei ole). Hitaasti, hitaasti tunnustellen. Toivon sulle ihania fiiliksiä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

N32v

Tykkäätkö itse anaalista? Sattuuko? Nautitko?

Pärjään hyvin ilman. Miehelläni liian paksu kalu ahteriin. Joskus ja jouluna tahtoisin oman haluni takia, mutta mieluumin silloinkin lelua kuin ukkoni kalua. Jos tähtien asennot on kohdillaan niin tykkään, mutta useimmiten ei ole tuntunut miltään. Joten ei mitenkään haittaa, että ei tähän suhteeseeni kuulu.

N32v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikea mun nähdä ongelmaa, koska itse rakastan anaaliseksiä ja saan parhaat orkutkin siitä. Mutta mutta.. Avainsanoja täydellinen rentoutuminen, esileikki viimeisen päälle (kieli pyllyssä pidemmän kaavan kautta) ja vähintäänkin riittävä liukastus (mulla riittää omat pillulimat kun oon niin kiimoissani, mutta siis ihan kaupan hyllyltä jos näin ei ole). Hitaasti, hitaasti tunnustellen. Toivon sulle ihania fiiliksiä :)

Ei kai kukaan työnnä kieltään peräaukosta sisään? Hyi helkutti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat