Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö siitä että nainen leikkii kyrvällä?

Vierailija

Eli ennen varsinaista suihinottoa (ja vaikka sen aikana ja jälkeenkin) hieroo munaa naamaan, huulille, tisseille yms ja muuten "leikkii" sillä?

Kommentit (14)

Vierailija

Haha, ennen varsinaista suihinottoa? Ottaako joku muka suihin nykypäivänä? Minä kyllä leikin, mutta mielessäkään ei kävisi ottaa suuhuni sitä mönjää.

Vierailija

Tottakai. öljyähän minäkin vaimoltani rinnat ja nain niiden väliin, vaimoni vastaavasti nuolee kulliani ottaa pallit suuhunsa imien niitä, runkkaa välillä ja ottaa suihin samalla runkaten. Naisen vartalo on leikkisästi monipuolisempi ja mahdollisuuksia täynnäM50+.

Vierailija

Harvoin siinä kerkee enää leikkimää.jos ollaa kiimassa kumpiki osapuoli ehkä jotain pallien nuolemista.Kullin varren nuolemista.kertokaa naiset miten ootte leikkineet kullilla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harvoin siinä kerkee enää leikkimää.jos ollaa kiimassa kumpiki osapuoli ehkä jotain pallien nuolemista.Kullin varren nuolemista.kertokaa naiset miten ootte leikkineet kullilla?

Minä ainakin (ennen kun alan imemään) tykkään vain hellästi kosketella kullia, vähän runkata ja puristella, hieroa sitä huulille, naamaan ja tisseille, suudella sitä varresta ja sitten terskasta, tämän jälkeen alankin yleensä jo nuolemaan ja imemään. N20

Vierailija

Riippuu mikä leikki on kyseessä. Esim. 10 tikkua laudalla ei tule kysymykseenkään. Kuka pelkää mustaa miestä? olisi myös sopimaton. Sen sijaan junaleikkejä sillä saa leikkiä. Hiilivaununa on erityisen mukava osallistua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin (ennen kun alan imemään) tykkään vain hellästi kosketella kullia, vähän runkata ja puristella, hieroa sitä huulille, naamaan ja tisseille, suudella sitä varresta ja sitten terskasta, tämän jälkeen alankin yleensä jo nuolemaan ja imemään. N20

Ah.kuulostaa aika hyvältä noi sun toimet.Tykkäätkö jos miehes samalla leikkii dildolla sua.jos pystyy asennosta riippuen?Minkälaisesta suuseksistä pidät?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat