Minkälainen hame sopisi omppuvartalolle?

Vierailija

Pitäisi olla sellainen virallinen työhame. Minulla on iso vyötärömitta, pituuteen ja ruumiinrakenteeseen nähden sopusuhtainen lantio ja ihan okei pohkeet (reisien yläosassa on löllöä, mutta ei ole tarkoituskaan vesirajaa vilautella).

Kynähame ei näytä hyvältä. A-mallinen on joskus hyvä. Tai oikeastaan sellainen kaarrokkeellinen a-malli, joka vähän tukee ja vetää mahaa sisään on ihan siedettävä päällä. Onko muita vaihtoehtoja?

Kommentit (7)

Vierailija

Kotelomekko varmaan paras.
Kun olin nuori ja laiha, kaikki sopi, kynähame parhaiten. Lihoin ja kotelomekko oli paras. Vatsaa oli, pohkeet ok. Nyt olen laihtunut ja A linja / suora paras. Eli riippunee vatsan koosta mutta katkeava linja keskellä huono, siksi kotelomekko ja siihen sopiva takki, voit pitää auki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laihduta ensin ja mieti sitten vasta hameita. Eikö olisi vähän mukavampi olla mielummin normaali painoinen kuin "OMENA"?

Totta toinen puoli... Olenkin laihduttanut, mutta tämä auttaa vain osittain. Vyötärö on silti suhteessa isompi kuin nuo muut mitat (jos ajatellaan vaatteiden mitoitusta). Olin nuorena urheilullinen ja BMI:ltäni hoikan ja keskipainoisen välillä, silti se vyötärö oli isompi kuin lantio/perse vaatteissa. Housut lötköttivät jalassa miten sattui.

Nyt olen jo "vanha", enkä halua laihduttaa kovin kuivaksi korpuksi.

----

Mekkoja tykkään pitää ja niissä on hieman helpompi löytää mieleisiä. Hyvähuomio!

Ap

Vierailija

Komppaan ykköstä, mekko parempi kuin puolihame, esim. liivihame tai vast. Alle makeita paitoja ja puseroita. Varsinkin jos vatsanympärys ylittää rinnanympäryksen. Eikä mitään empire -mallia, se vain korostaa vatsanseudun pyöreyttä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Komppaan ykköstä, mekko parempi kuin puolihame, esim. liivihame tai vast. Alle makeita paitoja ja puseroita. Varsinkin jos vatsanympärys ylittää rinnanympäryksen. Eikä mitään empire -mallia, se vain korostaa vatsanseudun pyöreyttä. 

Löytyisikö kuvaa esimerkiksi? Ei nyt sentään vatsa ylitä rinnanympärystä. On siinä 25 cm eroa.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat