Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonot kokemukset vastakkaisesta sukupuolesta

Fakta

Miehillä on todella paljon huonoja kokemuksia ylimielisistä naisista. Naiset ovat esim. huijanneet miehiltä valtavasti rahaa ja teettäneet miehillä raskaita ja vaarallisia töitä maksamatta mitenkään. Sitten kun lukee keskustelufoorumeita, niin tuntuu, että naiset valittavat miehistä vain sitä, että he ovat huonoja sängyssä tai ovat pettäneet. Tai sitten ovat olleet treffeillä ja mies on jossain mielessä huono esim. epämuodikkaasti pukeutunt. Toisin sanoen naisilla ei ole mitään oikeasti huonoja kokemuksia miehistä.

Kommentit (5)

N41

Minun huonoin kokemukseni miehistä on se, kun lapsena joku poika etuili minua jonossa. En ole mikään kaunis nainen, mutta miehet vain kohtelevat meitä naisia niin hyvin. Sen sijaan itse olen kohdellut miehiä todella töykeästi esim. baarissa haukun heitä rumiksi runkkareiksi kovaan ääneen ja pummin rahaa ja juomia.

Vierailija

Patologinen valehtelija ja muutenkin psyykkisesti täysin sairas päihteiden väärinkäyttäjä. Onneksi pääsin eroon.

kysyjä

Vierailija kirjoitti:
Patologinen valehtelija ja muutenkin psyykkisesti täysin sairas päihteiden väärinkäyttäjä. Onneksi pääsin eroon.

Minkälainen on päihteiden oikeinkäyttäjä?

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Jos nainen kohtelee kylmästi, ei kannata ajatella sen olevan henkilökohtaista, vaikka varmasti se joskus sitä onkin.

Emme voi ikinä nähdä maailmaa täysin toisen ihmisen perspektiivistä, mutta on kuitenkin syytä olettaa että nainen on herkempi ja pelokkaampi kuin mies ja nainen ahdistuu helpommin. Naiset ovat myös usein epävarmoja ja tyly käytös ei aina tarkoita kiinnostuksen puutetta, vaan naisen huonoa itsetuntoa ja yritystä näyttää vahvalta ja kätkeä oma haavoittuvaisuus.

Monesti jos nainen kohtelee minua nuivasti, ajattelen niitä kaikkia negatiivisia kokemuksia mitä hänellä voi olla taustalla yhdistettynä naisten luontaiseen epävarmuuteen ja sitten jäljelle jää vain pieni harmistus asioiden tilaa kohtaan, mutta ei minkäänlaista vihaa itse naista kohtaan. Enemmänkin kuvittelen pienenä vauvana ja sitten lapsena kurahaalareissa ja miten hän on vieläkin jonkun lapsi omine pelkoineen ja huolineen.

Siinä mielessä ihmisten ajattelukulttuuri on vinksahtanut, että sosiaalisesti hylätyksi tuleminen tai pakkien saaminen nähdään normaalisti lähestyjän huonommuutena ja jonkinlaisena häviönä ja häpeänä, jonka normaali ja hyväksyttävä seuraus olisi jonkinlainen alistuminen. Eihän sen näin pitäisi olla, koska lähestyjä on siinä osoittanut suorituskykyä ja rohkeutta ja hylkääminen on voinut johtua kohteen epävarmuudesta ja sosiaalisesta jäätymisestä. Ihmissuhteet ovat herkkiä asioita ja niitä ei pitäisi nähdä kilpailuna.

-Mies 29v + 1v-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat