Oletko saanut apua tältä palstalta?

Vierailija

Ihmiset purkavat täällä mitä kummallisempia asioita ja kaipaavat neuvoja. Mihin ongelmaasi olet saanut apua täältä? Oletko tehnyt jonkin "suuren" ratkaisun?

Kommentit (6)

Vierailija

Olen ainakin 3 kertaa kysynyt jotain vauvan hoitoon liittyvää. (Tämä on vauva-palsta.) Olen yleensä saanut yhden vastauksen, joka on ollut 1-2 lausetta pitkä, eikä varsinaisesti ole auttanut minua. Sen sijaan tällä tuntuvat ihmiset keskustelevan innokkaasti erilaisista nuorison parisuhdeongelmista yms. Kaikenlaista törkyä ihmiset suoltavat. Välillä ihmetyttää, että eikö täällä olisi tarkoitus keskustella lapsista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ainakin 3 kertaa kysynyt jotain vauvan hoitoon liittyvää. (Tämä on vauva-palsta.) Olen yleensä saanut yhden vastauksen, joka on ollut 1-2 lausetta pitkä, eikä varsinaisesti ole auttanut minua. Sen sijaan tällä tuntuvat ihmiset keskustelevan innokkaasti erilaisista nuorison parisuhdeongelmista yms. Kaikenlaista törkyä ihmiset suoltavat. Välillä ihmetyttää, että eikö täällä olisi tarkoitus keskustella lapsista.

Ei ole tarkotus. Täällä on paljon myös sinkkuja ja lapsettomiakin. Mäkin istuskelen täällä kun välttelen sitä että pitäis tenttiin lukea :P.

Jos joku osais auttaa mua irti mun av-riippuvuudesta ja sais mut käyttämään kaiken tän palstailu ajan opiskeluun niin arvostaisin.

Vierailija

Apua en ole hakenutkaan. Yllättävän paljon naurua olen saanut. Turhat ja ärsyttävät ketjut osaan jo ohittaa heti kättelyssä.

Vierailija

Olen saanut apua, etenkin vauva-aikoina mieltäni vaivanneisiin kysymyksiin. Toki muutama provoilija/vittuilija on aina mahtunut mukaan, mutta useita ihania, tsemppaavia ja avuliaitakin viestejä on tullut :)

Kuitenkin jo aloitusta tehdessäni tiedän mille palstalle (ja ylipäätään internettiin) olen kirjoittamassa joten en ole vetänyt hernettä nenään "oisko kannattanu miettiä lapsen hankintaa ku et ees osaa", "vauvas vaan vihaa sua" jne idiotismeista vaan skipannut ne ;D

Vierailija

Olen saanut mm. varsin pätevää unien tulkintaa, sekä vertaistukea ja viisaita neuvoja ihastuttuani työkaveriin. Olen myös neuvonut toisia useasti käytännön asioissa, kuten viherkasvien ja kissojen hoidossa ja tahranpoistossa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat