Mies ei sano tykkäävänsä mutta teot sanoo muuta

Vierailija

Ainakin itse olen saanut semmoisen kuvan miehen teoista että hän välittäisi... ei siis kuitenkaan seurustella. Mutta siis näitä tekoja: mies tekee ruokaa, halii, auttaa kaikessa ja tekee asioita mun puolesta.. Esimerkiksi korjaa pöydän ja kun sanon että mä voin tehdä sen niin hän sanoo eieiii mä haluan tehdä ettei sun tarvi.

Hän kehuu vartaloa, vislaa mun perään ja katsoo pitkään kasvoja. Silittää ja halaa yöllä lujasti. Aina aamusin kysyy kuinka nukuin. Kysyy kuulumisia... on tosi hellä ja vitsailee. Joskus tahallaan ärsyttää. Hän kertoo omasta elämästään ja on myös kiinnostunut siitä mitä mä olen tehnyt.

Mutta hän ei kuitenkaan koskaa ole sanonut pitävänsä musta. Tulkitsenko kaikki teot väärin? Olenko miehelle kuitenkin vain seksiä? Tätä viikottaista "tapailua" on jatkunut yli puoli vuotta. Mies ei ole varattu, emme tapaile muita.

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kysy silt mieheltä?

Jostain syystä musta tuntuisi tosi typerältä alkaa tivaamaan mieheltä että tykkäätkö sää musta.. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy silt mieheltä?

Jostain syystä musta tuntuisi tosi typerältä alkaa tivaamaan mieheltä että tykkäätkö sää musta.. Ap

Siis vielä typerämmältä kuin tuo aaveeltä asian tiedustelu?

Vierailija

Varmaan tykkää, ei kai muuten viettäisi aikaa kanssasi. Eri asia on, että millaista suhdetta odottaa ja miten vahvasti pitää sinusta, jos sitä ajat takaa.

Tykätä voi vastakkaista sukupuolta olevasta kaverista, jolta saa seksiä kun on toiselle kiltti. Yhdessä on ihan kivaa olla toistaiseksi.

Tykätä voi toisesta myös niin, että haluaa seksin lisäksi virallistaa suhteen, suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja hankkia joskus lapsia, ehkä mennä naimisiinkin. Ja sydän repeää, jos nainen ei haluaisikaan olla enää yhdessä.

Vierailija

Puoli vuotta! Pelkkä pilluhan sinä olet. :D Ette ole koskaan edes puhuneet suhteenne tilasta tai tulevaisuudesta ilmeisesti. Joku syy sille on, miksi sinäkään et ole uskaltanut. Olisiko miehen väistelevä suhtautuminen aiheeseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on aina hauskaa kun pelkät pillut ihmettelee rooliaan oikein av:lla. Kuinka tyhmä voi olla ettei käsitä mikä on miehelle?

Sulla on varmaan hauska olla noin fiksu ja filmaattinen. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä on niin kiltti juuri siksi, että kokee syyllisyyttä siitä, että tavallaan käyttää sua hyväksi. Harmi.

Miks hän ei sitten mee ja tapaile muita? Vientiä olis. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aina hauskaa kun pelkät pillut ihmettelee rooliaan oikein av:lla. Kuinka tyhmä voi olla ettei käsitä mikä on miehelle?

Sulla on varmaan hauska olla noin fiksu ja filmaattinen. Ap

Sekin on hauskaa nähdä miten heti kalikka kalahtaa :)

Aika surkuhupaisaa moittia minua kun omat sosiaaliset taitosi ovat sillä tasolla, että annat miehelle seksiä kuukausikaupalla etkä edes kehtaa kysyä mikä on homman nimi. Ei saatana taas näitä naisia...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy silt mieheltä?

Ei kai sitä ole pakko tivata vaikka kysyisikin ja kysymyksen voi muotoilla hyvinkin monella muullakin tavalla.

Esim. minusta tuntuu että olet ihastunuut minuun/pidät minusta, olenko väärässä? Jos vastaus on tyyliin et ole väärässä voi keskustelua jatkaa esim. siten että haluaisin mielelläni kuulla sen myös joskus sannallisesti enkä aina arvuutella tekojen perusteella... vaihtoehtoja toki löytyy muitakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on niin kiltti juuri siksi, että kokee syyllisyyttä siitä, että tavallaan käyttää sua hyväksi. Harmi.

Miks hän ei sitten mee ja tapaile muita? Vientiä olis. Ap

Mistä tiedät, että ei?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette seurustele? Saisko vastauksen tähän.

Mies sanoi et meillä on liikaa ikäeroa. Ap

Tekosyitähän tuon tason vastaukset aina ovat, ellei kyseessä ole joku parikymmentä vuotta ikäeroa.

Joku muu vika sinussa on miksei mies halua oikeaa parisuhdetta kanssasi, nyt kelpaat vain sänkyseuraksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat