Naisillekin koittaa totuuden hetki nuoruuden jälkeen

Vierailija

Niin se elämä vaan menee. 16-26 vuotiaina olette aatelisia mutta mikä onkaan pahempi kohtalo kuin pudota korkealta. Siinä missä 26 vuotias mies vasta alkaa etäisesti puhjeta kukkaan, nainen on menettämässä jo valtakuntaansa. Kuka vielä ihmettelee vanhojen, lue +30v, naisten katkeruutta?

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Jos satut olemaan edes vähän tosissasi tässä jankkaamisessa, niin ihanko oikeasti edelleen ajattelet, että ihan tavallisella naisella on muka jotenkin hienoa parinmuodostusmarkkinoilla? Ei ole. Mä olin lähes koko nuoruuteni sinkku. Ei mua kukaan piirittänyt tai huomioinut. Oli vain epävarma olo koko ajan, tuntui siltä, että kukaan mies ei voi ikinä musta kiinnostua.

Vierailija

Niin, ja piti vielä sanoa, että vasta yli kolmikymppisenä (ja lastensaannin jälkeen) oon alkanut pitää itseäni edes etäisesti viehättävänä.

2

Vierailija

Mistä ihmeestä te miehet olette saanert päähänne, että komistuisitte vanhetessanne? Hyvin harva mies näyttää hyvältä enää yli 30-vuotiaana. Rypyt, harvenneet tai harmaantuneet hiukset ja löystynyt iho ei komista yhtääb ketään.
Itse en keksi kuin yhden vanhan hyvännäköisen miehen ja hänkin on todella hyvin säilynyt, vai uskoisitko tätä lähes neljäkymppiseksi?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Robin_Lord_Taylor_at...

Vierailija

Tottapa toki. Sen vuoksi olen itse pitänyt huolen siitä, että prinsessahaihattelujen sijasta keskityin hankkimaan itselleni hyväpalkkaisen työn. Samaan kannustin omatkin tyttäreni. 

Vierailija

Kyllä se miehilläkin alkaa kroppa löystyä ja rumentua ja kalju paistamaan jo siinä 30v. Että yhdessä tässä paskaliejussa lillutaan - mies

Vierailija

Mitä sä tahdot sanoa? Mihin kukkaan tässä nyt pitäis puhjeta? Kelpaan miehelleni edelleen, kuten 20 vuotta sittenkin. Muiden mielipiteestä en välitä.

Vierailija

olin tuon ikäisenä ahdistuneena huomiosta. kyllä sitä oli aina joku ihastus, siis samanikäinen, mielessä mutta eihän sitä uskaltanut epävarmuuksiissaan lähestyä. olen onnellinen jos epäterve huomio jää pois ja samalla surullinen mitä tytöt joutuvat kestämään. miksi helvetissä miehet kuvittelevat että on hienoa saada teininä vanhoilta sediltä kiinnostusta? omanikäiset hyvä jos uskaltaa lähestyä...yök yök mikä maailma. ja jotkut kuvittelevat että sitä jää suremaan...

Vierailija

Vain asemalla, paksulla lompakolla ja tietynlaisella statuksella saa ihan oikeasti mirrin kuin mirrin. Totuus on kuitenkin se, että se naapurin Mikko menee aamulla korjaamolle töihin ja mitään erityistä viehätystä hänessä ei ole. Eli suurin osa miehistä joutuu tyytymään siihen, mitä saa.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä te miehet olette saanert päähänne, että komistuisitte vanhetessanne? Hyvin harva mies näyttää hyvältä enää yli 30-vuotiaana. Rypyt, harvenneet tai harmaantuneet hiukset ja löystynyt iho ei komista yhtääb ketään.
Itse en keksi kuin yhden vanhan hyvännäköisen miehen ja hänkin on todella hyvin säilynyt, vai uskoisitko tätä lähes neljäkymppiseksi?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Robin_Lord_Taylor_at... vähemmän provolta jos puhuisit vaikka yli 40-vuotiaista miehistä. Rypyt tai harmaus eivät ole yli 30v miesten juttu ellei mies vanhene tavallista nopeammin. Nelikymppisellä noita asioita on jo nähtävissä. Ja samaa sanoisin naisistakin; vaikka naisten iho vanhenee hieman nopeammin, harva nainen menettää suurta osaa kauneudestaan ennen kuin kypsässä keski-iässä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Robin_Lord_Taylor_at...

Kannattaa tuntea muitakin kuin wt-miehiä. Ethän se kolmikymppisiä hyvännäköisiä miehiä tunnista kadulta/kaupasta/salilta kun ne näyttävät kaksvitosilta, mutta lihaksikkaamilta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat