Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisillekin koittaa totuuden hetki nuoruuden jälkeen

Vierailija
13.12.2015 |

Niin se elämä vaan menee. 16-26 vuotiaina olette aatelisia mutta mikä onkaan pahempi kohtalo kuin pudota korkealta. Siinä missä 26 vuotias mies vasta alkaa etäisesti puhjeta kukkaan, nainen on menettämässä jo valtakuntaansa. Kuka vielä ihmettelee vanhojen, lue +30v, naisten katkeruutta?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi rumana naisena ei voi pudota mistään.

Vierailija
2/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satut olemaan edes vähän tosissasi tässä jankkaamisessa, niin ihanko oikeasti edelleen ajattelet, että ihan tavallisella naisella on muka jotenkin hienoa parinmuodostusmarkkinoilla? Ei ole. Mä olin lähes koko nuoruuteni sinkku. Ei mua kukaan piirittänyt tai huomioinut. Oli vain epävarma olo koko ajan, tuntui siltä, että kukaan mies ei voi ikinä musta kiinnostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Raadollisesti sanottu, mutta totta.

Vierailija
4/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja piti vielä sanoa, että vasta yli kolmikymppisenä (ja lastensaannin jälkeen) oon alkanut pitää itseäni edes etäisesti viehättävänä.

2

Vierailija
5/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

"Aatelisia, puhjeta kukkaan, valtakunta."   :D

Vierailija
6/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te miehet olette saanert päähänne, että komistuisitte vanhetessanne? Hyvin harva mies näyttää hyvältä enää yli 30-vuotiaana. Rypyt, harvenneet tai harmaantuneet hiukset ja löystynyt iho ei komista yhtääb ketään.

Itse en keksi kuin yhden vanhan hyvännäköisen miehen ja hänkin on todella hyvin säilynyt, vai uskoisitko tätä lähes neljäkymppiseksi?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Robin_Lord_Taylor_a…

Vierailija
7/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottapa toki. Sen vuoksi olen itse pitänyt huolen siitä, että prinsessahaihattelujen sijasta keskityin hankkimaan itselleni hyväpalkkaisen työn. Samaan kannustin omatkin tyttäreni. 

Vierailija
8/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miehilläkin alkaa kroppa löystyä ja rumentua ja kalju paistamaan jo siinä 30v. Että yhdessä tässä paskaliejussa lillutaan - mies

Vierailija
9/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias mies puhkeamassa kukkaan? Ihotautilääkärin vastaanotolla ehkä.

Vierailija
10/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tahdot sanoa? Mihin kukkaan tässä nyt pitäis puhjeta? Kelpaan miehelleni edelleen, kuten 20 vuotta sittenkin. Muiden mielipiteestä en välitä.

Vierailija
11/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämässä on tosiaan vain muutama vuosi, jolloin voi luottaa miehen sanaan. Lukuunottamatta isät ja veljet. 

Vierailija
12/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tuon ikäisenä ahdistuneena huomiosta. kyllä sitä oli aina joku ihastus, siis samanikäinen, mielessä mutta eihän sitä uskaltanut epävarmuuksiissaan lähestyä. olen onnellinen jos epäterve huomio jää pois ja samalla surullinen mitä tytöt joutuvat kestämään. miksi helvetissä miehet kuvittelevat että on hienoa saada teininä vanhoilta sediltä kiinnostusta? omanikäiset hyvä jos uskaltaa lähestyä...yök yök mikä maailma. ja jotkut kuvittelevat että sitä jää suremaan...

Vierailija
13/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain asemalla, paksulla lompakolla ja tietynlaisella statuksella saa ihan oikeasti mirrin kuin mirrin. Totuus on kuitenkin se, että se naapurin Mikko menee aamulla korjaamolle töihin ja mitään erityistä viehätystä hänessä ei ole. Eli suurin osa miehistä joutuu tyytymään siihen, mitä saa.

Vierailija
14/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä te miehet olette saanert päähänne, että komistuisitte vanhetessanne? Hyvin harva mies näyttää hyvältä enää yli 30-vuotiaana. Rypyt, harvenneet tai harmaantuneet hiukset ja löystynyt iho ei komista yhtääb ketään.

Itse en keksi kuin yhden vanhan hyvännäköisen miehen ja hänkin on todella hyvin säilynyt, vai uskoisitko tätä lähes neljäkymppiseksi?

Kuulostaisit vähemmän provolta jos puhuisit vaikka yli 40-vuotiaista miehistä. Rypyt tai harmaus eivät ole yli 30v miesten juttu ellei mies vanhene tavallista nopeammin. Nelikymppisellä noita asioita on jo nähtävissä. Ja samaa sanoisin naisistakin; vaikka naisten iho vanhenee hieman nopeammin, harva nainen menettää suurta osaa kauneudestaan ennen kuin kypsässä keski-iässä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
15/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tuntea muitakin kuin wt-miehiä. Ethän se kolmikymppisiä hyvännäköisiä miehiä tunnista kadulta/kaupasta/salilta kun ne näyttävät kaksvitosilta, mutta lihaksikkaamilta.

Vierailija
16/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se elämä vaan menee. 16-26 vuotiaina olette aatelisia mutta mikä onkaan pahempi kohtalo kuin pudota korkealta. Siinä missä 26 vuotias mies vasta alkaa etäisesti puhjeta kukkaan, nainen on menettämässä jo valtakuntaansa. Kuka vielä ihmettelee vanhojen, lue +30v, naisten katkeruutta?

Ap, mistä olet noin katkera?

Vierailija
17/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa on se, että vanhetessa (siis yli 25-vuotiaana) iso osa naisista on oppinut, että miesten kanssa eläminen on oikeastaan aika perseestä ja yksin pärjää ihan yhtä hyvin jos ei paremminkin. Tunnen monia onnellisia sinkkunaisia, jotka eivät parisuhdetta kaipaa. Miehistä ei oikein voi sanoa samaa.

Vierailija
18/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

;D

"Aatelisia, puhjeta kukkaan, valtakunta."   :D

Luettu liikaa Harlekiinia :)

Kukkaan puhjennut mies kuullostaa pelottavalle :D

Vierailija
19/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tuntea muitakin kuin wt-miehiä. Ethän se kolmikymppisiä hyvännäköisiä miehiä tunnista kadulta/kaupasta/salilta kun ne näyttävät kaksvitosilta, mutta lihaksikkaamilta.

Hyi joku lihaksikas mies.

Vierailija
20/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä te nuoret ette ymmärrä (tosin uskoisin että enemmän tämä koskee teitä nuoria naisia, eikä tämäkään aloitus kuulosta miehen kirjoitukselta) on se, että kun me naiset vanhenemme, alamme me myös katsella niitä mukanamme vanhenevia miehiä eri tavalla kuin nuorempana. Itse olen kohta neljäkymmentä ja miehet, joista viime aikoina olen saanut suurta iloa ovat 30+ ikäisiä. Tai no, yksi 29-vuotias eksyy joukkoon, mutta hän oli niin nuori että otin häneltä vain hauskanpitoseuraa yhdeksi illaksi... ;) En minä halua alle 30-vuotiaita, suurin syy on se, ettei heillä ole vielä omia lapsia. Minulla on, enkä aio enää lapsia hankkia, joten en ala nuoria miehiä ympärilleni houkuttelemaan vaan annan heidän etsiä sellaiset puolisot, jotka lapsia haluavat.

Huomaatte tämän asian sitten kun hieman kasvatte. Kuin myös sen, ettei rakastuessa toisen ulkonäöllä tai iällä ole mitään väliä (kunhan molemmat ovat täysikäisiä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän