Voi hemmetti tuota Waltteri Torikkaa

Vierailija

Aiemmin ajattelin, että mies on hyvä oopperalaulaja, muttei ulkonäöltään yhtään minun makuuni ja jollain tasolla jotenkin ärsyttäväkin. Itsenäisyyspäivänä ärsytti enemmänkin, pyörittelin silmiäni etenkin takkivalinnalle ja tähden elkeille. Mutta pieni ääni päässäni sanoi, että okei, on se ehkä ärsyttävyydestään huolimatta ihan söpökin.

Nyt muutama päivä myöhemmin on sitten jotenkin käsittämättömästi käynyt niin, että sydän väpättää ja vatsassa on perhosia joka ikinen kerta, kun näen vilauksenkin Waltteri Torikasta. En tajua, mikä ihme siinä yhtäkkiä näin viehättää.

MITEN TÄSSÄ NÄIN KÄVI???? Voisiko joku selittää? Ja onko ketään kohtalotovereita?

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Niin, ilmeisesti itsenäisyyspäivän aivopesu tosiaan onnistui :D Mutta kun en edes erityisemmin seuraa telkkaria tai naistenlehtiä, mitä nyt AV-palstaa luen. Tähdet, tähdet -sarjaa en katsellut aikanaan. Tämä muutos tapahtui ihan muutamassa päivässä! Käsittämätöntä.

Piti Googlata Jonas Nordman. Onhan sekin toki söpö.

t: ap

Vierailija

Ja ärsyttävintä tässä on jotenkin se, että Torikka on minusta oikeasti hyvä oopperalaulaja. Noita iskelmälässytyksiä en voi sietää.

On siis vähän eri juttu kuin että ihastuisi johonkin BB-julkkikseen, kun kerran on oikeasti lahjakas mies kyseessä.

En tiedä miksi minua edes ärsyttää tämä niin paljon, mutta ärsyttääpä kuitenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka teini pitää olla että "ihastuu" telkun välityksellä johonkin?

Voi teitä pimpillä ajattelevia eläimiä...

Keskity sinä vain tutkiskelemaan sen oman sukupuolielimesi toimintoja ennen kuin arvostelet muita.

Vierailija

Mulla sama homma Roope Salmisen kohdalla. Ärsyttävän ylimielisen pelimiehen oloinen ei edes niin hyvännäköinen poika, mutta kuitenkin jotenkin todella hot. Ja musiikkikin salaisesti miellyttää, argh.

Vierailija

En voi tajuta, mikä Torikassa naisia viehättää - ällöttävä tyyppi. Sen laulamiset itsenäisyyspäivänä oli kyllä toisaalta tahatonta komiikkaa - niin kuin aina ööpperälaulajat, jotka yrittävät laulaa pop-musiikkia. Waltsu raiskasi Hopeisen Kuun huolella. 

En vaan tajuu, mut toisaalta, itse ole täydellisen hurahtanut Benedict Cumberbatchiin. Joten ei ole varaa ihmetellä toisten ihastumisia. Tutkimattomia ovat ihastumisien tiet.

Vierailija

Tuohon Salmiseen piti vielä lisätä, että en tosiaan aluksi voinut ymmärtää mitä monet siinä näki, ja vaikken sinänsä inhonnutkaan, niin ei herättänyt sen kummemmin tunteita puoleen tai toiseen. On se kumma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En voi tajuta, mikä Torikassa naisia viehättää - ällöttävä tyyppi. Sen laulamiset itsenäisyyspäivänä oli kyllä toisaalta tahatonta komiikkaa - niin kuin aina ööpperälaulajat, jotka yrittävät laulaa pop-musiikkia. Waltsu raiskasi Hopeisen Kuun huolella. 

En vaan tajuu, mut toisaalta, itse ole täydellisen hurahtanut Benedict Cumberbatchiin. Joten ei ole varaa ihmetellä toisten ihastumisia. Tutkimattomia ovat ihastumisien tiet.

Minäkään en pidä siitä, kun oopperalaulajat laulavat muita genrejä, vaikka oopperaa rakastankin. 99% oopperalaulajien laulamasta viihdemusiikista on silkkaa fiaskoa. Jos totta puhutaan, en edes halua katsella Torikan Tähdet, tähdet -videoita, koska tiedän jo ennalta facepalmini.

Mutta sepä siinä onkin, että itse ymmärrän Benedict Cumberbatchiin hurahtaneita, vaikka olenkin itse Hiddleston-tyyppiä! Torikka sen sijaan on klassisen musiikin ulkopuolella juuri senkaltainen Suomi-julkkis, mitä en yleensä voi sietää. Argh...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuohon Salmiseen piti vielä lisätä, että en tosiaan aluksi voinut ymmärtää mitä monet siinä näki, ja vaikken sinänsä inhonnutkaan, niin ei herättänyt sen kummemmin tunteita puoleen tai toiseen. On se kumma.

Jep, kummallista on :D Sympatiseeraan, vaikka en tätä Salmista oikein tunnekaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko Valtteri Torakka "niitä" miehiä? Top vai bottom?

Vaikea sanoa, onko vai eikö. Toistaiseksi huhut ovat kuitenkin olleet vain huhuja. Seiskassa huhuttiin, että Torikka olisi eronnut hiljattain avopuolisosta, mutta se oli tekaistu juttu, koska hän on asunut jo pidemmän aikaa yksin. Ja jotkut tekivät palstoilla päätelmiä, että yksi Torikan hyvä ystävä olisi hänen poikaystävänsä. Mutta kyseinen "poikaystävä" meni naisen kanssa naimisiin, joten ei kai se sitten poikaystävä ollutkaan...

Voi toki olla homo, tai bi, tai ihan vain taiteellinen ja ei-äijämäinen hetero. Jossain haastattelussa kertoi, että häntä homoteltiin koulussa, mikä vähän kuulostaisi siltä, että kokee homottelun loukkaavana. On ilmeisesti myös jonkin sortin uskovainen. Tai näin olen kuullut.

Muistelen tässä, miten monta vuosikymmentä Monacon Albertia pidettiin homona, mutta totuus olikin jotain ihan muuta. Siitä lähtien olen lakannut uskomasta huhupuheisiin ja "ei savua ilman tulta" ajatteluun.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat