Mikä on pisin aika minkä olette ensitapaamisen jälkeen olleet erossa puolisostanne?

Vierailija

Entä lapsistanne?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Miehestä puolisen vuotta kun olin töissä Lontoossa. Silloin vasta seurusteltiin tosin. Lapsesta olen ollut erossa 4 päivää. Ensi keväänä tulee sitten viikon ero lapsesta.

Vierailija

Miehestä päivä (:D) Tajusin tuon nyt vasta itsekin. Mutta päivä ollaan suht usein erossa miehen töiden vuoksi. Lapsista (4v & 3v) oltiin pari viikkoa sitten erossa 4 päivää.

Vierailija

Miehestä 8 kuukautta kun oltiin töissä melkein maapallon vastakkaisilla puolilla. Ei oltu vielä naimisissa silloin. Aika pian tuon jälkeen muutettiin yhteen ja sen jälkeen ollaan oltu erossa enimmillään viikko.

Esikoisesta (5v) olen ollut erossa viikon. Ja kuopuksesta (2v) olen ollut erossa 3 päivää.

Vierailija

Kolmisen viikkoa miehestä (kiireisten aikataulujen vuoksi). Viikottain ollaan erossa 5-6 päivää, eli nähdään viikonloppuisin. Lapsia ei ole.

Vierailija

Miehestäni olen ollut erossa näiden 18 vuoden aikana vain pari viikkoa, lapsistani, nyt 9-15 vuotiaat, reilun viikon ajan kerrallaan.

typeräbrittiukko

Yhden yön :D eksän kanssa 6kk kun hän lähti kotimaahansa töihin ja laittamaan meidän taloa asumiskuntoon siellä. Itse hoidin eläinten karanteeniasioita suomessa ja pakkasin konttiin tavaroita. Ikävä kyllä 6kk taisi olla liian pitkään, sillä miehellä oli nuori vosu sängynlämmittäjänä, kun saavuin englannin kotiini. Avioeroa hain heti.

Vierailija

Aviomiehen kanssa varmaan viikko on pisin yhtenäinen aika. Hän on muutaman kerran ollut poikien kanssa reissuissa ja sit meillä molemmilla on työmatkoja. Ollaan oltu yhdessä 20v. Lapsista pisin yhtenäinen aika on varmaan 5pv. Viettävät kesäisin lomaviikon mummolassa.

Vierailija

5 vuotta miehestä (hänellä ei ollut ketään sinä aikana, itse seurustelin ensimmäisen kerran siinä välissä), lapsista taitaa olla 2 vuorokautta kun tein reissun ulkomailla asuvan serkkuni luo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
5 vuotta miehestä (hänellä ei ollut ketään sinä aikana, itse seurustelin ensimmäisen kerran siinä välissä), lapsista taitaa olla 2 vuorokautta kun tein reissun ulkomailla asuvan serkkuni luo.

5 vuotta? Ja seurustelit sinä aikana toisen kanssa? Avaapa hieman miten tuohon päädyttiin.

Vierailija

miehestä kaksi viikkoa, mutta tämä oli aika alkuaikoina, jo vuosia sitten. Silloin olimme usein viikon pätkiä erillään työsyistä. Viime vuosina pisin aika on ollut 1-2 yötä erossa. Lapsista pisin aika on 2-3päivää (ovat alakoululaisia nyt). Oudolta tuntuisi olla pitkään erossa, mutta pikkuhiljaa lasten kanssa siihen suuntaan tietysti mennään. Itse olin teininä paljon matkoilla, kielikursseilla yms. ja se oli hyvää aikaa, joten toivon toki lapsilleni myös sellaista irtaantumista, vaikka pelkkä ajatuskin kirpaisee sydäntä. 

Vierailija

Tavattuamme hengailtiin pari kolme päivää ja sitten minun piti lähteä. Viisi viikkoa sen jälkeen näimme taas ja sen jälkeen oltu erossa maks 5 päivää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat