Vierailija

Ideoita kehiin! :)

Kyseessä hiukan alle 40-vuotiaat mies ja nainen joilla on lapsia.
Kaikkea heiltä jo löytyy ja en halua mitään turhaa ostaa nurkkiin pyörimään.

Hintaa saisi olla n. 20 e lahjalla.

• ylös 3
  • alas 3

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä oon väsännyt itse tehtyä mysliä.On terveellinen ja ei todennäköisesti jää nurkkiin pyörimään...Itse tehtyjä joulukarkkeja...Tai joku kuivakakku tms...

• ylös 17
  • alas 19
Vierailija

Pakkaat nättiin purkkiin patukan tummaa suklaata, vaahtokarkkeja muutaman, pari karkkikeppiä ja pari miniminttuviinapulloa. Korttiin herkullista joulua, voitte tehdä oman herkkukaakaon.

• ylös 38
  • alas 2
Vierailija

anna heille tällä palstalla paljon parjatun "toisenlaisen joululahjan" eli ostat sillä 20 eurolla vuohen ja kanoja jollekin kehitysmaan yh:lle. Eiköhän saada silloin ideoita, mitä voidaan ostaa lahjaksi heille, joilla on jo aivan kaikkea yllin kyllin ;-) 

• ylös 29
  • alas 17
Vierailija

Me, joilla on sitä kaikkea, samassa iässä ja kaksi lasta, saatiin tuttavilta joulun aikaan lahjaksi paketti jossa oli muutama karkkipussi ja paikalliseen R-kioskiin leffan vuokrauslahjakortti. Eli perheelle leffailta herkkuineen. Saa alle 20 € lla, kiva idea.

• ylös 57
  • alas 0
Vierailija

20 euroa lahjaan on kyllä tosi vähän. Osta koko rahalla kukkia, vaikka leikkoamarylliksia.

• ylös 5
  • alas 33
Vierailija

Mä saan parilta ystävältä aina laadukkaita ruokatarvikkeita.
Idea kiva, mutta mä en edes osaa käyttää missään balsamicoa. En tykkää mausta.
15 e minikokoinen oliiviöljy tuntuu meidän perheessä haaskaukselta .

Annoin keväällä kun kävin kylässä tällä toisella balsamico pullon takaisin, sanoin ruokalahjat ovat tosi kivat mutta tälle ei ole mitään käyttöä.

Tänä vuonna sain käsin tehtyjä konvehteja , kg hinta yli 40 e ja ovat vielä tummaan suklaaseen tehty. Ja pienen paketin erikoissuolaa. Tuo lahjat aina sellofaaniin käärittyinä

Suklaat menevät tyttären omaohjaajalle, saa enemmän arvostusta siellä.

• ylös 4
  • alas 48
Vierailija

Älkää ostako joulukukkia, aika moni on niille allerginen... Tai ainakin pitää olla varma tieto että eivät ole. Aiempi ehdotus "kaakaosetistä" oli minusta paras.

• ylös 19
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ideoita kehiin! :)

Kyseessä hiukan alle 40-vuotiaat mies ja nainen joilla on lapsia.
Kaikkea heiltä jo löytyy ja en halua mitään turhaa ostaa nurkkiin pyörimään.

Hintaa saisi olla n. 20 e lahjalla.

Oikeasi ? Miksi tulisi ostella aikuisille lahjoja ?

Meillä ei olla koskaan osteltu aikuisille lahjoja, joulu on lasten juhla. 

Vain omille vanhemmille ostamme lahjat, usein jotain isompaa sisarusten kesken, samoin isovanhemmille, joita nyt enää ei ole.

Joulu on muuta kuin lahjoja.

Yhdessäoloa, hyvää ruokaa, herkkuja...tunnelmaa.

• ylös 4
  • alas 27
Vierailija

Viinipullo vanhemmille ja suklaakonvehtirasia lapsille. Ei jää nurkkiin pyörimään.

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Olisko vaihtoehto EI MITÄÄN kelpo? Lopettakaa pakkolahjominen. Suurin osa ihmisistä on mieluummin ilman väkisinkeksittyä lahjaa.

• ylös 20
  • alas 7

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat