Kaupassa jouluostoksilla parit näyttävät - ei iloisilta yhdessä, sääli:(

Vierailija

On sääli katsoa kuinka usein mies ja nainen ostoksilla.. Mies varsinkin näyttää todella tympääntyneeltä kun piti mukaan lähteä. Miksi ne miehet pitää sinne kauppaan väkisellä raahata? En tajua.. Itsekin naimisissa ja en kyllä mielellään miestä mukaan ota. Mitä se siellä tekee?? Antakaa jäädä kotiin pelaa pleikkaa tai leikkii lapsosten kanssa:)

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Kyllä meilläkin mies tuskastuu leluhyllyllä, kun pitää valita lahjoja hänen sukulaislapsilleen. Minä lähden mukaan, koska yhdessä pohtien valinta on helpompaa. Mies ei tykkää nettiostamisesta enkä minä suostu lähtemään yksin.

Joulunpyhien ruokaostoksille mies saa lähteä mukaan vaikkei huvittaisikaan, hänhän ne ruuat suurelta osin syö. Väkisin ei kyllä ole vielä tarvinnut raahata.

Mutta ihanko oikeasti sinä teet päätelmiä pariskunnan väleistä parin sekunnin vilkaisun perusteella?

Vierailija

Jaa. Kyllä me ainakin olimme iloisia eilen. Ensin kävimme Ateneumissa ja ulkona syömässä ja sitten kävimme parissa liikkeessä ostoksilla. Toki mieheni on mies eikä pleikkaa pelaava poju.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä meilläkin mies tuskastuu leluhyllyllä, kun pitää valita lahjoja hänen sukulaislapsilleen. Minä lähden mukaan, koska yhdessä pohtien valinta on helpompaa. Mies ei tykkää nettiostamisesta enkä minä suostu lähtemään yksin.

Joulunpyhien ruokaostoksille mies saa lähteä mukaan vaikkei huvittaisikaan, hänhän ne ruuat suurelta osin syö. Väkisin ei kyllä ole vielä tarvinnut raahata.

Mutta ihanko oikeasti sinä teet päätelmiä pariskunnan väleistä parin sekunnin vilkaisun perusteella?

Luepa vastauksesi uudelleen. Huomaat varmasti itsekin että otat miehesi mukaan kauppaan jos et väkisellä niin puoliväkisellä;) eikö sinun kauppa reissu olisi kivempi tehdä yksin, vaikka mies ne ruuat söisikin. Ei kai sillä väliä kuka ne syö, jos perheelle ostetaan? Ja kyllä, huomaan tämän melkein joka kauppareissu. Katsokaa joskus kaupassa miltä se miehenne ilme näyttää kun te vaan touhotatte ostosten kanssa. Minä en vaan haluis että toinen on mukana kun on pakko. Osaan tehdä ostokset ilman miestäni;)AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kyllä me ainakin olimme iloisia eilen. Ensin kävimme Ateneumissa ja ulkona syömässä ja sitten kävimme parissa liikkeessä ostoksilla. Toki mieheni on mies eikä pleikkaa pelaava poju.

En tarkoita että kaikki miehet kärsisivät kauppa reissusta. Mutta jos on asenne naisella että mies otettava mukaan. Niin laittakaa se mies yksin sinne kauppaan. Kyllä ruuat osaa jokainen ostaa. Ei kai sinne yhdessä tarvitse väkisellä raahautua. Vuorotelkaa. Niin ei tule epäreilu olo, kun vaan vaimo ostaa ruuat hankkii lahjat ym. Aikuisia ihmisiä myös miehet on. Ne ei ole teidän lapsia joita voitte komennella mielenne mukaan;) AP

Vierailija

Todellakin raahaan miehen mukana. Olen viimeisilläni raskaana ja painavien kauppakassien kantaminen on yhtä tuskaa. Tietysti voisin laittaa miehen yksin kaupoille mutta en tiedä, onko tuon miehen lukutaidossa jotakin vikaa kun kauppalistasta huolimatta tulee täysin vääriä tuotteita.

Vierailija

No jaa. Mun mies ei lähde mukaan ostamaan lapsille lahjoja. Eikä sit joudu niistä maksamaankaan :( ukko niin pihi ja itsekäs että käyttää rahansa omiin harrastuksiinsa ja ostaa itsellee 500 euron lahjan. Mulle se ostaa jonkun marketin hyllystä ja joka on maksanut korkeintaan kympin. Oon niin tympääntynyt että taidan jättää kokonaan ostamatta lahjaa miehelle. Ja laitan miehen ostaman lahjan tänä vuonna suoraan roskikseen avaamattomana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneks AP:lla aikaa kytätä muiden ilmeitä. 

Kulkee suvussa. Serkkulikat on varmaan noita kuuluisia ostoskärrykyttääjiä. Kotona voivat  sitten koota saldot ja alkaa tehdä tilastoa av-palstaa varten...

Ja mitä ihmettä se muka parisuhteesta kertoo, jos ei nuole ja hinkkaa ostoksilla? Joulustressi on useimmalla tähän aikaan. Tuskin avioeroa miettivät...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luepa vastauksesi uudelleen. Huomaat varmasti itsekin että otat miehesi mukaan kauppaan jos et väkisellä niin puoliväkisellä;) eikö sinun kauppa reissu olisi kivempi tehdä yksin, vaikka mies ne ruuat söisikin. Ei kai sillä väliä kuka ne syö, jos perheelle ostetaan? Ja kyllä, huomaan tämän melkein joka kauppareissu. Katsokaa joskus kaupassa miltä se miehenne ilme näyttää kun te vaan touhotatte ostosten kanssa. Minä en vaan haluis että toinen on mukana kun on pakko. Osaan tehdä ostokset ilman miestäni;)AP

Kirjoitin joulunpyhien, jotta ymmärtäisit, että silloin ruokaa pitää ostaa paljon. Minulta kun ei onnistu tavaroiden lappaminen hihnalle, ostosten pakkaaminen ja maksaminen yhtä aikaa. Minä osaan ostaa ruuat yksin, mies osaa ostaa ruuat yksin, mutta käymme kaupassa yhdessä aina, kun se on mahdollista. Siinä sinulle sitä puolipakkoa ;);););).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todellakin raahaan miehen mukana. Olen viimeisilläni raskaana ja painavien kauppakassien kantaminen on yhtä tuskaa. Tietysti voisin laittaa miehen yksin kaupoille mutta en tiedä, onko tuon miehen lukutaidossa jotakin vikaa kun kauppalistasta huolimatta tulee täysin vääriä tuotteita.

Siis apua. Onko tosi että luulet ettei miehesi oppisi. Kyllä erehdyksen kautta kun vaan annat yrittää uudelleen ostosten tekoa, etkä moiti kauheasti kun virheitä tulee. Ja minulla itselläni on mies joka osaa kauppareissut ym ruuat tehdä pyykit pestä... Etten minäkään yksin kaikkea tod tee.. Mutta siltikään en halua toista kauppaan mukaan jos ei halua lähteä. Tai jos minäkään en halua, niin sitten vedetään pitkää tikkua tai mietitään kumpi kävi viimeksi. AP

Vierailija

Ei tuolla ruuhkassa ja kaaoksessa varmaan kauheesti näkynyt hymyä meidän kummankaan naamalla, mutta lahjat molempien sukulaisille ja YHTEISILLE kummilapsille oli hommattava. Ostosten jälkeisellä ravintolareissulla taas oli jo parempi tunnelma. Seuraavana viikonloppuna voidaankin ostosruuhkien sijasta fiilistellä rauhassa ennen kuin lähdetään joulunviettoon kotiseudulle.

Vierailija

Ite ole kaupassa just tollanen norsun veellä oleva. Vihaan kaupassa käyntejä ja ihmisten tuijotusta, olen kauhean näköinen tiedän sen itsekin! Onneksi mies ei jaksa välittää... Varsinkin ne hehkeät mammat tuijottaa kuin ruttoa!

Vierailija

Meillä kumpikin viihtyy niin älyttömän hyvin jouluostoksille, että jaamme tuskamme yhdessä :D

Plussaa kaupoille, että joululaulut eivä t ole raikanneet täysillä... hermopinne ei kestä :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat