Ette usko mitä tänään kävi :D menin vahingossa naapurin asuntoon.

Vierailija

Asun rivitalossa ja ovia on rinnakkain menin naapurin asuntoon eli sisään väärästä ovesta. Asunnon ovi oli siis auki. Menin keittiöön ja rupesin purkaa kauppakasseja jääkaappiin. Olin sen verran kiireinen, että en katsonut ympärilleni niin tarkkaa. Asunto siis täysin samanlainen kuin minun.

Ruuat laitettuani kaappiin pistin ateriani mikroon joka nopeasti näyti minun omaltani. Siinä vaiheessa rupesin katsoa että miksi naapurini ovat takapihallani. Menin sitten takaovesta ulos ja naapurit katsoivat ihan ihmeissään. Kysyin, että mitä teette minun takapihassani. Naapurit taas kysyivät, että mitä minä teen heidän asunnossa. No minä sanoin, että mitä te sekoikette. Tämä on minun asuntoni. Sitten sanoin, että taidan soittaa poliisit kun täällä minun pihalla on naapureita jotka ovat ilmeisesti vetäneet jotain kamaa eivätkä suostu lähtemään.
Sitten sanoin, että käydään katsomassa etuovea niin nääette, että tämä on minun kotini ja menimme niin siinä lukikin naapurin nimi. Katsoin tarkemmin ympärilleni niin asunto olikin ihan vieras. Juoksin omaan kotiini.

Kommentit (8)

Vierailija

Kolmen promillen humalassa ehkä mahdollista? Muuten ei! 

Mutta mulla ihan tosi tarina.. olin aivan pikkulapsi ja olimme Kanarian saarilla ns. bungalowissa. Olin yhteisellä piha-alueella leikkinyt ja menin huutamaan äitiä avoimesta ovesta ja ihan sisäänkin ehdin pelmahtaa. 

Väärä paikka ja ystävällinen pariskunta ohjasi sitten oikealle ovelle. 

Miksi kerron tämän?

Siksi, että olen ajatellut, että se on ensimmäisiä konkreettisen teräviä lapsuusmuistojani. Ja siten vielä, että siihen kuului häpeä. Häpeän tunteet jäävät voimakkaimmin mieleen lapsuudesta ja voivat leimata koko loppuelämää. Tässähän tapauksessa ei ollut mitään varsinaista syytä hävetä, mutta ymmärrän näin jälkikäteen että häpeä oli se ensimmäinen tunne, kun huomasin olevani väärässä paikassa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat