jos naisellla on mies puolisia "ystäviä" lainausmerkeissä koska eihän ne ole "ystäviä" vaan haluaa enemmän

Vierailija

EN TOSIAAN HYVÄKSY
koska en itsekäään ole ystäviä naisten kanssa sillä no miksi olisi kun on mies puolisia ihmisiäkin ihan vitusti

joten kyllä, ei tarvitse hyväksyä enkä hyväksy itse eikä kannata muittenkaan hyväksyä

anteeksi jos on kirjoitusvirheitä puhelimella kirjottettu

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Hohhoijaa... Tervetuloa nykypäivään. Nainen ja mies voivat hyvin olla ystäviä ja jopa (huu!) saunoa keskenään, ilman että siinä on mitään seksuaalista. Ei kukaan kiinnostu jokaisesta vastaantulijasta, ei nainen eikä mies. Suhde voi olla ihan platoninen. T. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa... Tervetuloa nykypäivään. Nainen ja mies voivat hyvin olla ystäviä ja jopa (huu!) saunoa keskenään, ilman että siinä on mitään seksuaalista. Ei kukaan kiinnostu jokaisesta vastaantulijasta, ei nainen eikä mies. Suhde voi olla ihan platoninen. T. Mies

joojos nainen on ämpärin ruma

mutta muuten ei todellakaan

-ted-

Kyllä noissa vain-ystävyyksissä mun kokemukseni mukaan sittenkin pakkaa olemaan sukupuolten välistä jännitettä. En tuomitse niitä, mutta olen moisissa ollut osallinen ja seurannut muiden vastaavia läheltä. En nyt ainakaan ihan naiivisti suhtautuisi. Sanotaan nyt näin, että jos minun vaimoni saunoisi jonkun vain-ystävän kanssa, niin parisuhdeneuvotteluhan siitä koituisi.

Vierailija

Minun ystävistäni suurin osa on miehiä. Ja todellakin voin saunoa heidän kanssaan ihan kahdestaankin. Ilman mitään jännitteitä. Sitäpaitsi saunarauha on muutenkin pyhä juttu, saunassa ei naida.

N32v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

joojos nainen on ämpärin ruma

mutta muuten ei todellakaan

Olen kyllä todella eri mieltä. Mun naispuoleiset ystävät on ainakin pirun kauniita. Mun tunteet vaan niitä kohtaan on platonisia. Ja en ole itse mitenkään pahannäköinen.

Vierailija

Haluaisin ajatella edistyksellisesti ja nykyaikaisesti tästä asiasta, mutta valitettavasti minulla on vähän huonoja kokemuksia.

Ala-asteajoilta minulla on jäänyt yksi hyvä miespuolinen ystävä. Myöhemmin paljastui, että hän homo, mikä ei ollut minusta lainkaan yllättävää. Olemme edelleen hyviä ystäviä.

Myöhemmin minulla on ollut kaksi läheistä miespuolista ystävää. Toiseen olin pitkään "salaa" ihastunut ja viimein mies itse otti asian puheeksi kertoakseen, ettei hänellä ole vastaavia tuntemuksia. Sen jälkeen suhteemme on muodostunut ihan puhtaaksi kaverisuhteeksi, mutta emme ole pysyneet ihan yhtä läheisinä kuin ennen.

Viimeisin yritykseni olla ystävä miehen kanssa epäonnistui täysin. Tällä kertaa mies oli ollut minuun salaa ihastunut ja se asia tuli minulle aivan puskista. Ei pysytty läheisinä asian paljastumisen jälkeen, koska mies ei päässyt yli tunteistaan.

Eli joo, uskon, että mies ja nainen voivat olla ystäviä. Mutta kyllä "kemia" tjsp. usein voi sekoittaa asioita puolin ja toisin. Asiasta kannattaa olla ihan rehellinen itselleen. Sitä en kuitenkaan hyväksyisi, että kumppanini alkaisi kytätä ihmissuhteitani. Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, etteivät tunteet ole pahasta, mutta niiden kanssa on toimittava vastuullisesti.

Vierailija

Mulla Oli yks miespuolinen kaveri, jonka olin tuntenu teini-iästä asti. Oli aina musta kiinnostunut, mutta mitään ei tapahtunut, kun mua ei sen tyyliset miehet kiinnostaneet.

Tämä mies meni sitten aikuisiällä naimisiin ja sai pari lasta. Yhteydenpito välillämme harveni, mutta kävi välillä tekemässä mun luona jotain pikkuhommia jne. Ja soitteli mulle kännissä.

Sitten kerran sattumalta baarissa tavattiin ja olin juovuksissa minäkin. Tultiin meille ja ilmeisesti pantiin. Sen jälkeen tästä miehestä tuli ihan tosi varovainen mun suhteen. kyseli haluanko perheen hänen kanssaan jne. Ihan kun joku kännipano olis mulle mitään merkannut, Hänelle se sitten oli vaikeempi ja isompi juttu ilmeisesti. Ei ole paljon yhteydessä enää ollut. Ihmettelen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
EN TOSIAAN HYVÄKSY
koska en itsekäään ole ystäviä naisten kanssa sillä no miksi olisi kun on mies puolisia ihmisiäkin ihan vitusti

joten kyllä, ei tarvitse hyväksyä enkä hyväksy itse eikä kannata muittenkaan hyväksyä

anteeksi jos on kirjoitusvirheitä puhelimella kirjottettu

Omasta puolestasi voit hyvin määritellä mitä et hyväksy, mutta miksi sinun pitäisi saada määritellä muiden puolesta mitä heidän tulisi tai ei tulisi hyväksyä?

Vierailija

No onpa hyvä että pantiin heti ekana iltana kun tavattiin ja ystävystyttiin vasta sen jälkeen. Aikaa tuosta on 20 vuotta... viimeksi on pantu 1999, mutta parhaita kavereita ollaan oltu suunnilleen ensitapaamisesta asti.

Vierailija

Ilmeisesti toisilla onnistuu, toisilla ei. Itsellä ei oo oikein ikinä onnistunut, en sitten tiedä mitä hemmetin aaltoja oikein lähettelen, mutta kyllä ne miehet sitten jonkun ajan perästä alkaa vonkailemaan, vaikka miten piti vaan kavereita olla, ja tätä siis tapahtuu ihan kun olen parisuhteessakin, ( ja en flirttaile, enkä oo hutsun näköinen tai muutakaa, ehkä jopa paremminkin se ämpäriruma). Eipä mulla enää olekkaan omia miespuoleisia kavereita, ne joita on, on sitten oman miehen puolelta, mutta kyllä nekin saattaa, kun silmä mieheltäni välttää pyrkiä klähmimään. Itse siis en oikein usko, että onnistuis olla vaan kavereita, tai siis naiset ilmeisesti pystyiskin, mutta miehet......

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat