Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läskit naiset yleensä itsekeskeisiä

Vierailija

Eli jokainen tietänee tämän naistyypin tyyliin fat pride. Rehevästi muodokas maailmanomistaja, puhuu taotta... omasta itsestään.

Samoja kokemuksia? Ja nyt en perusta näkemystäni yhteen tyyppiin vaan vähintään pariin kymmeneen omakotaiseen kokemukseen.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Itsekeskeinen ja terveen itsevarma ovat eri asioita. :) Ylipainoisellakin on oikeus kokea olonsa itsevarmaksi eikä se liity itsekeskeisyyteen millään lailla.

Vierailija

Kyllähän se kertoo luonteesta paljonkin jos vain ahmii ruokaa. Yleensä tällaiset ihmiset on lyhytjänteisiä, eivätkä osaa katsoa omaa napaansa pidemmälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kertoo luonteesta paljonkin jos vain ahmii ruokaa. Yleensä tällaiset ihmiset on lyhytjänteisiä, eivätkä osaa katsoa omaa napaansa pidemmälle.

Tiesitkös läskiaivo, että esim. diabetes lihottaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kakkostyypin, vai? ;)

Vierailija

Puhutaanko tässä tietyn ikäisistä naisista? 40-50-vuotiaana naisen ei ole välttämättä enää helppoa pysyä normaalipainoisena, mutta itsetunto alkaa viimeinkin olemaan kohdillaan. Kukapa ei välillä puhuisi itsestään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kakkostyypin, vai? ;)

Miksi kysyt?

Vierailija

Niin, nyt kun ajattelin tarkemmin, monen kohdalla kyllä osuu. Paljon sellaisia joilla elämä pyörii oman navan ympärillä, eikä havaitse muita.  Toisaalta voi olla lisänä valheellinen mielikuva itsestään, ihan erilainen todellisuudessa kuin puheissaan.

Eikö se kakkostyypin diabetes tule helpommin , jos on liian suuri vyötärön ympärys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ykköstyypin diabetes kylläkin laihduttaa. Se on yksi oire, jonka vuoksi hakeudutaan hoitoon. 

Kakkostyypin diabetes johtuu usein ylipainosta. Eli ei sekään lihota. 

Ja edelleen lihavuus on energian liikasaantia suhteessa kulutukseen. Mikä tässä on vaikea ymmärtää. Jo ekan luokan plus- ja miinuslaskuilla selviää tämän tajuamisessa. 

Vierailija

Ja minä taas lihoin, koska laitoin kaikkien muiden tarpeet omieni edelle. Ja olen hoikistunut, kun olen itsekkäästi ottanut aikaa itselleni ja liikuntaharrastukselleni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, nyt kun ajattelin tarkemmin, monen kohdalla kyllä osuu. Paljon sellaisia joilla elämä pyörii oman navan ympärillä, eikä havaitse muita.  Toisaalta voi olla lisänä valheellinen mielikuva itsestään, ihan erilainen todellisuudessa kuin puheissaan.

Eikö se kakkostyypin diabetes tule helpommin , jos on liian suuri vyötärön ympärys.

Eeeeeeiiiii välttämättä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä oon ainakin tosi empaattinen ja kiltti, vaikka läski oonkin.

Sanavarastoosi ei kuulu sana "yleensä"? 

Tämä tarkoittaa, että pääsääntöisesti, valtaosin, enemmistö jne... Jos sinä et heihin kuulu, niin hyvä näin. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat