välikohtaus tapailemani miehen vaimon kanssa

Vierailija

Olen siis parin kuukauden ajan tapaillut naimisissa olevaa miestä (kuulemma eroamassa, ei ole lapsia nje), kunnes perjantaina miehen vaimo ilmestyi työpaikalleni. En tiedä mistä sai selville missä olen töissä. Mutta hän järjesti aivan järkyttävän välikohtauksen huutojen ja solvausten kera, asiakkaiden ja työkavereiden edessä. Hän jopa sylkäisi minua naamaan, mikä elukka tekee näin? En ole ikinä hävennyt niin paljon. Menin ihan lukkoon ja sumuun, onneksi oli melkein jo työpäivä ohi niin pääsin lähtemään heti puhumatta kenellekkään. Mutta tietty huominen työpäivä huolettaa. Inspatkaa nyt vähän mitä sanon kaikille ja voisiko tästä tehdä jonkun poliisijutun? Mies yritti soittaa mutta en vastannut, jotenkin olen nyt ihan solmussa. Neuvoja?

Sivut

Kommentit (190)

Vierailija

Sinuna valitsisin miesystäväni tarkemmin. Tuli mieleen se kampaaja joka aloitti suhteen naimisissa olevan miehen kanssa ja mustasukkainen vaimo päätyi tappamaan naisen. Rullasi toisen naisen ruumiin mattoon ja pyysi vielä pihalla apua että sai ruumiin nostettua auton takakonttiin. Muistatteko tapauksen?

Vierailija

Tämähän nyt on ilmiselvä provo.

Mutta siis. Jos kuvitellaan että ei olisi. Mitä pahaa ap on tehnyt? Miten se on ap:n vika, jos mies tahtoo pettää vaimoaan? Ei oikeuta tuollaisia raivareita vaimolta, olisi raivonnut sille pettäjä-miehelleen.

Alapeukuttakaa rauhassa, mutta vika on aina pettäjässä, ei siinä, jonka kanssa pettää.

Vierailija

Tee tutkintapyyntö kunnianloukkauksesta. Et ole tehnyt mitään väärää. Mies on tehnyt väärin joten tällä avioparilla on keskustelun paikka.

Vierailija

Vaimo saattoi tuossa tilanteessa mennä vähän liian pitkälle (kasvoihin sylkeminen), mutta et voi mitenkään käännellä asioita niin, että SINÄ olisit tuossa kuviossa se vääryyttä kokenut osapuoli. Pysy jatkossa erossa varatuista miehistä. Eipä tosin kuulosta kovin hääppöiseltä yksilöltä tuo "tapailemasi" mieskään, joten tuskin olet mitään menettämässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
WT-rakkautta parhaimmillaan :D

Ironista kyllä, minä olen palstan mukaan "WT-ammatissa" ja vaimoke on koulutettu "akateeminen". En viitsi paljastaa tarkemmin, mutta olen kauneudenhoitoalalla.
Olihan se arvattavissa että tuollainen asiaton käytös on tämän palstan mukaan ihan ok, koska toinen nainen on aina syypää kaikkeen. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämähän nyt on ilmiselvä provo.

Mutta siis. Jos kuvitellaan että ei olisi. Mitä pahaa ap on tehnyt? Miten se on ap:n vika, jos mies tahtoo pettää vaimoaan? Ei oikeuta tuollaisia raivareita vaimolta, olisi raivonnut sille pettäjä-miehelleen.

Alapeukuttakaa rauhassa, mutta vika on aina pettäjässä, ei siinä, jonka kanssa pettää.

Mitä ihmettä sinä selität? Jos tietoisesti ryhtyy suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka tietää olevan varattu, niin on kyllä tasan yhtä moraaliton kuin tuo pettäjäkin. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat