Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies heitteli yöllä huonekaluja..

Vierailija

Rakastuin hetki sitten ihanaan mieheen.Viime yönä hän tuli pikkujouluista yöllä luokseni.Kiroili tullessaan humalassa.Kolisutti astioita jaheitteli ruokaa voimalla lautaselle.Uhitteli kaikenlaista ja lopulta kaatoi sänkyni ympäri ja potki huonekaluja...Mikä pettymys.Lopulta sammui.Pahinta on,että saatan olla raskaana.Tämän piti olla minun onneni,miten tässä näin kävi?Tiedän,mitä minun pitää tehdä,mutta kipeää tekee,enkä kehtaa kertoa kenellekään,että näin kävi,kun olen ollut niin onnellinen.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Uusi mies ex-mieheksi. Sit raskaustesti ja jos oot, niin aborttiaika. Jos et, niin helpotuksen huokaus ja etiäpäin. Joka tapauksessa viisastuneena.

Vierailija

Vaikka olisi maailman ihanin mies, johon olisi "hetki sitten" tullut rakastuttua, kuka kuvailisi tilannetta onnelliseksi? Surkea aloitus, ei jatkoon.

Vierailija

Pupillit suurina seurasi kylmänä vierestä ja kyseli,että mitä minä vapisen.En ole kuulemma tottunut tosi miehiin.Mietin,että mitä teen,kun herää..Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi maailman ihanin mies, johon olisi "hetki sitten" tullut rakastuttua, kuka kuvailisi tilannetta onnelliseksi? Surkea aloitus, ei jatkoon.

Ei tämä enää kovin onnellinen ole...käytös tuli yllätyksenä.

Vierailija

Pitääkö miettiä, mitä teet? Oikeesti? Mues ulos, sanot, että sait loppuelämän tarpeeksi tosimiehen käytöstä viime yönä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat