Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En tiedä tuntuu ettei mikään ota onnistuakseen. Kun yks asia joten kuten alkaa järjestymään paukahtaa päälle taas pari uutta ongelmaa. Oman alan töitä en tuu varmaan ikinä enää saamaan. No kävi sitten tuuri ja sain hankittua vähän työkokemusta toiselta alalta vaikka mulla ei ko alan tutkintoa ole. Sitten tuli työttömyys pätkää ja lähdin opiskelemaan sitten tätä uutta alaa josta mulla oli työkokemusta. No nyt sain taas tältä uudelta alata töitä ja opiskelu ei meinaa millään onnistua. On ihan liian raskasta opiskella tehdä pitkiä yli 8h työpäiviä siihen päälle opiskella ja kaks lasta, kuopus vielä kaikenlisäksi nyt sairastellut paljon. Onneksi ei ole tarvinnut olla töistä pois kun mummo ja paappa auttaneet että olen töihin päässyt. Mutta olen sitten joutunut jättämään opiskelut vähemmälle ja lähiopetuksen luennotkin pois jotka ovat iltaisin.
Jossain vaiheessa varmaan pitäis kuitenkin olla se tutkinto varsinkin jos joskus haluaa jotain pysyvämpää työsuhdetta eikä vain määräaikaista toisensa perään. Mutta fakta on se että mä en jaksa. Ainoa vaihtoehto on että odotan että tää meneillä oleva työpätkä loppuu ja jatkan opintoja sitten jos työttömäksi joudun.

• ylös 3
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla