Rasismi suomessa lisääntynyt.

Vierailija

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015121220819456_uu.shtml
Suomalaiset on hyvin rasistista kansaa. Saisitte hävetä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä jos katsoisitte peiliin. Mitä luulette, että tällaiset heitot aiheuttaa:

"Maahanmuuttokriittisyys on sana, jonka suojissa toisen värisiä ja muualta Suomeen tulleita ihmisiä kohdellaan avoimen rasistisesti."

Jos kaikki vastakkaiset mielipiteet leimataan rasismiksi, mitä luulette, välittääkö kukaan enää kun huudatte rasismia?

Kun tulisitte edes vähän vastaan, niin voitaisiin jotain rakentaa. Mutta ei.

Minä olen kriittinen eikä minua ole kukaan rasistiksi haukkunut. Mutta rasisti kortti on heilunut tänä vuonna turhan helposti. Osittain oikeutetusti, osittain aiheetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, kun syytkin rasismiin ovat kasvaneet samalla. Ei mikään yllätystieto.

Vaikka ovatkin niin tuollaiset ulostulot ovat täysin idioottimaisia varsinkin jos perhe käy töissä ja tyttökin on koko elämänsä suomessa asunut. Ja tätä myötähäpeää noita poikia kohtaan jotka ovat pekonilla leikkineet....

Kriittinen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, kun syytkin rasismiin ovat kasvaneet samalla. Ei mikään yllätystieto.

Vaikka ovatkin niin tuollaiset ulostulot ovat täysin idioottimaisia varsinkin jos perhe käy töissä ja tyttökin on koko elämänsä suomessa asunut. Ja tätä myötähäpeää noita poikia kohtaan jotka ovat pekonilla leikkineet....

Kriittinen

Totta kai tuollaiset provosoimattomat hyökkäykset ovat idioottimaisia, vaikka niiden syynkin voi ymmärtää. Yhtä idiottimaisia kuin sen kivittäjäporukan tohelointi itsenäisyyspäivänä, kun yrittivät tukkia turvat laillisilta mielenosoittajilta. Kummallakin puolella on ihmisiä, joiden sopisi miettiä tekemisiään ensin.

Olen samaa mieltä Mutta heistä en ole koskaan hyvää nähnytkään. Ehkä uskoisin ja luotan meidän tavallisten suomalaisten olevan järkevämpiä. Silti jokainen vastaa omista teoistaan eikä minulta löydy ymmärrystä kumpaankaan suuntaan

Vierailija

Mielestäni ennen oltiin rasistisempia kuin nyt sillä maailma oma paljon globaalimpi ja kansainvälisempi nyt. Joskus 90 luvulla lapset ilkkuivat koulussa mannea ja neekeriä kun eivät muuta keksineet mutta vanhempana tuli enemmänkin positiivista palautetta ja kommenttia ihan vierailta ihmisiltä. Rasismia on joka maassa itse ulkomailla asuvana saan kokea sitä ihan perus arkisissa asioissa koska paikallisille on aina omat säännöt kuin ulkomaalaisille...

Vierailija

Ei noiden juttuja kannata ottaa järin vakavasti. Ne on oikein ammattiuhriutujia. Niin täynnä paskaa juttujensa kanssa ettei ole mitään rajaakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas että heti kun on oikea mielipide aloitus saa jäädä...

Täsmennätkö?

Mikä tahansa kriittinen aloitus lähtee poistoon, mikä tahansa nk. suvaitsevainen aloitus saa jäädä.

Vierailija

Minäkin ole kriittinen tiettyjä maahanmuuttaryhmiä kohtaan silti en koskaan, missään, milloinkaan kohdistaisi maahanmuuttajiin minkäänlaisia negatiivisia tekoja. Päinvastoin, pyrin olemaan aina ystävällisempi kuin keskimäärin olen. Minusta RAJA on ehdoton, minkäänlaista VÄKIVALTAA ei saa harjoittaa rasistisessa tarkoituksessa. Vastaavasti en myöskään hyväksy sitä, ettei saisi olla kriittinen, mutta VÄKIVALTA EI OLE HYVÄKSYTTYÄ eikä NIMITTELY; SOLVAAMINEN YM. HÄIRINTÄ. Nämä rasistiset teot vain vaikeuttavat oikeista ongelmista puhumista ja vastakkainasettelu lisääntyy.

Vierailija

Tuskin rasismi sinänsä lisääntynyt on, kansan syvien rivien on vain helpompi näin nettiaikakaudella saada ajatuksensa julki laajalle yleisölle. Toisaalta maahanmuuttajat itse välillä hyödyntävät rasismiargumenttia turhan helposti. Esim. jos opettaja koulussa toruu häiriköinnistä tunnilla, se on heti rasismia, jos ketään kantasuomalaista ei toruta samalla.

Vierailija

Rasismikortilla halutaan vaientaa ihmiset ja hakemalla haetaan ulkomaalaisia jotka haukkuvat suomalaisia. Suvakeilla ja unelmahöttökansalla on paskat housussa, koska unelmasta tulikin ongelma!

Vierailija

No puhukaa neekereistä ja muslimeista ja muusta hyvästä niin saatte tän aloituksen pois?

Kyllä rasismi on lisääntynyt mutta syynä ehkä mamut,lama..?Mikään aloitus ei tuo vastauksia..kuntapäättäjiä kyykytetään?Kansalaista kyykytetään..?

Ei aina riitä suomalisen hyvä tahto!JA SITÄ RIITTÄÄ!jos tarpeeksi tiukille menee!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat