Chisun uusi musavideo Tuu mua vastaan: mitä mieltä?

Vierailija

Minun mielestäni tämä Chisun sinkkubiisi on tylsä ja mitäänsanomaton, ja video typerä itkutekele, vanhanaikainen ja matkittu törkeästi Jenni Vartiaisen (Minä sinua vaan) ja Sannin (Me ei olla enää me) videoista. En olisi ikinä uskonut että Chisu päättää mennä siitä missä aita on matalin, sekä musiikillisesti, sanoituksellisesti että tuon älyttömän videon kannalta. Eriävät mielipiteet toki sallittuja ja tervetulleita.
https://www.youtube.com/watch?v=PPOR7GQWoFY

Kommentit (9)

Vierailija

Chisun Ihana-biisi (pohjanoteeraus) on tungettu MasterCard mainokseen. Se osoittaa, että aika epätoivoinen taitaa olla muija. Levy myi kultaa, joo, mutta siihen vaaditaan 12000 kpl eikä se ole mitään vs pahimpien kilpailijoiden triplaplatinamyynnit. Taitaa tulla floppi mutta Chisun oma syy. Ja tuo video, aivan järkyttävän huono.

Vierailija

Jopa täällä on vihamielisiä kommentteja... Ei minusta tuo video tai biisi ole niin huonoja, kun vaikka vertaa yleiseen suomalaiseen tasoon, vaikka siihen tusina räppiin tai perushumppaan.

Tokihan tämä ei ole ehkä sitä Chisun huipputasoa, mutta ite tykkään kun artistit rikkoo välillä sitä omaa vanhaa kaavaa ja tekee täysin erillaisen levyn, niinkuin Chisu teki Polariksella. Suomalaiset vaan ruukaa tykätä siitä, että artisti toistaa koko uransa sitä samaa hittikaavaa, näitä esimerkkejähän meillä kyllä riittää, laulajia jotka ovat 20-30 vuotisten uriensa aikana vain toistaneet sitä samaa nuottia ja tempoa.

Siitä olen samaa mieltä, että tuolla Polaris levyllä olisi ollut parempia biisejä sinkuksi.

Vierailija

Siis oliko se tarkoituksella tehty vanhan näköiseksi jollain tietokoneella noihin lähikuviin?? Oliko se tässä niinkun ideana?

Joooajoo1

Video huono, mutta vuosia vaihdettuani kanavaa aina, kun suomalainen naislaulaja alkaa laulamaan, niin tämä biisi on kerrankin sellainen jota jää jopa kuuntelemaan.

Vierailija

Siis miten vanhalta ja hauraalta näyttää tuossa videolla?! Voi olla että olen väärässä, mutta onko laihtunut keikkatauollaan aikalailla? Ei näytä terveeltä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat