Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä naisystävä, majailen sen asunnossa

Vierailija

Enkä maksa vuokraa. En tee täällä mitään..joskus pesen omat pyykkini, en enempää. Olen täällä vain yhteisten lasten takia, en muuten.

Kommentit (6)

Vierailija

Haluaisit ilmeisesti suhteelta enemmän, mutta et jostain syystä saa? Miten, mahdatko itse olla osallinen asiain tilaan jollain lailla?

Vierailija

Miksi sä olet sen naisen kanssa jos se on susta tyhmä? taidat olla itse se tyhmempi vaikka aika tyhmää on naiseltakin jakaa elämänsä tuollaisen tyhmurin kanssa. Ehkä sovittekin hyvin yhteen :)

Vierailija

Tulee mieleen yks tuttava, joka alkoi vuosia sitten seurustelee erään ääliö äijän kanssa.
Koko muu kylä tiesi, että se äijä vedättää sitä naista, halus vaan vakikuskin ja -panon.
Nainen tulikin raskaaksi parin vuoden seurustelun jälkeen, synnytti lapsen ja parin kuukauden päästä äijä pisti naisen ja vauvan pihalle. Tästä nyt kolme vuotta, eikä sitä äijää kiinnosta oma lapsi ollenkaan. Ihmettelen sen nykyistä naisystävää, miten voi seurustella miehen kanssa, joka hylkäsi oman lapsensa.
Tyhmähän se nainenkin oli, kun ei uskonut vaikka moni sanoi, että äijä vedättää sitä 6-0, mutta vielä tyhmempi se äijä oli ja on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat